Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

           
          Skriv svarNytt inlägg
          > Höstfix!
          Forumvärd
          Inlägg 08-10-2013, 10:51
          Länk hit: #1


          Administratör
          Antal inlägg: 61
          Medlem sedan:
          20-05-2013
          Medlem nr: 78 197



          I trädgården nu ligger det fullt med löv och jag längtar efter att mer löv ska falla från träden. Det är lite terapi sådär, att få räfsa löv. Lite som att mocka skit i häststallet.

          Sedan är det fortfarande massor av saker jag ska försöka hinna med, innan vintern är här och än har jag inte fått mycket gjort. Rabattkanter ska jämnas till ogräs ska rensas, det är skönt att få undan sådana projekt så det är "färdigt" när våren kommer smile.gif
          För att inte tala om alla vårblommande lökar som ska planteras, har ni köpt och planterat? Jag har inte ens börjat ohmy.gif

          Sedan är det fogsand på lite plattor, sorkbunkar som ska räfsas ut, staket som ska ses över... Listan kan göras lång!
          Samtidigt är det ju väl, att ha att göra. Vilken lyx! Att ha en alldeles egen trädgård där stora och små, två och fyrbenta (och även de med sex, åtta och fler ben) kan vara och må bra. Vilket lyckopiller!


          Mina fötter bor i gummistövlar och än så länge räcker det med en tjock tröja på överkroppen för att hålla mig varm. Vädret här i södra Sverige är behagligt och trivsamt smile.gif

          Hoppas allt är väl med er, njut av tiden vi har nu!

          smiley_small_hug.gif

          /Fanny, forumvärd
           
          Citera
          fvd
          Inlägg 08-10-2013, 19:07
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 1 371
          Medlem sedan:
          21-08-2009
          Medlem nr: 25 623



          Jag håller med dig om allt det är verkligen en förmån att ha en trädgård. Jag bor i Halmstad och kom in för en timme sedan. Vi har brittsommar nu så jag äter och dricker kaffe ute fortfarande.

          Jag tänkte infoga en bild men det var för krångligt den kommer en annan dag.


          --------------------
          Zon 1
           
          Citera

          SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):


           

          Enkel version Datum och tid: 28-03-2024, 11:29
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon