Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Hur orkar alla!?, Fröa, tvåla, gräva, bygga, jobba...
          Ann-Christin Lin...
          Inlägg 21-11-2002, 09:39
          Länk hit: #41


          Medlem
          Antal inlägg: 319
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 23



          CITAT (Ingrid på Västkusten @ 16-11-2002, 15:09)
          En helt idiotisk sak inträffade förra helgen - apropos hypermobila saker och konstig värk. Jag hade så gott som en helledig helg och spenderade den läsande s en massa vöker - totalkörd på  måndag med skum höger-skulderbladsvärk - hmm hängde i hela veckan men det tog mig en DAG att komma på vad det var!

          Att man kunde vara så otränad på att läsa böcker! I vanliga fall läser jag två sidor på kvällen innan ögonen faller ihop - *skratt* så det är nog inget vidare med 'läsekondisen'

          Ingrid

          Ingrid!

          Har du plöjt igenom de engelske bökera nu? Jag har bara hunnit ögna, men guben slet genast några av mina ex till sig, och planerar både igelkottsholkar och annat! Tyvärr fick han tennisarm nyligen, så det blir väl inget snickrat nu på ett tag!

          Kan annars rekommendera ett eller annat besök hos en kiropraktor - det gör gôtt, men knakar hemskt.... wacko.gif


          --------------------
          Hälsar Anki!
           
          Citera

          3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 29-04-2024, 14:25
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon