Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


           
          Skriv svarNytt inlägg
          > Bygghemma.se, lurendrejare
          AldrigmeraBygghe...
          Inlägg 14-09-2014, 08:33
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem sedan:
          15-08-2014
          Medlem nr: 80 650



          Beställde en trädgårdstraktor från bygghemma.se och betalade för montering och leverans. Fick hem traktorn i en låda omonterad och dessutom defekt. Levererades av DHL som skickade en onykter förare som körde sönder buskarna i min trädgård till en kostnad av ca 20 000 kronor. Tog kontakt med företaget och förklarade vad som hänt. Fick svaret ; "vi står inte för kostnaderna av de skador som uppstått pga DHL och vi kan inte montera eller laga din traktor..." trots att jag betalat för det. Jag hävde köpet och det dröjde ca 2 månader innan de kom och hämtade skitet. Någon ersättning för skadorna i min trädgård har jag inte fått och de tänker inte göra något åt saken. TÄNK PÅ DET NÄSTA GÅNG NI TÄNKER HANDLA HOSS BYGGHEMMA.SE . Jag gör aldrig om det misstaget, har numera köpt en John Deere trädgårdstraktor från ett ställe i Svedala där jag fick maximalt med hjälp och service.
           
          Citera
          Dava
          Inlägg 17-10-2015, 21:47
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 56
          Medlem sedan:
          18-11-2008
          Medlem nr: 19 756



          Vill egentligen inte spä på den dåliga stämningen men jag beställde en fräs av Bygghemma.se i veckan, mot faktura som tur är. Trots att den skulle finnas i lager så skulle de ha ett drygt år på sig att leverera den enligt bekräftelsemailet!

          Var väldigt trevliga när jag kom fram till kundtjänst efter 45 minuter (14 före i kö).
           
          Citera
          phhasek
          Inlägg 04-12-2015, 22:50
          Länk hit: #3


          Medlem
          Antal inlägg: 17
          Medlem sedan:
          02-12-2015
          Medlem nr: 82 892



          Köpte en gräsklippare där. Säsongen hann nästan ta slut innan den kom.
           
          Citera

          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 28-03-2024, 12:59
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon