Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


           
          Skriv svarNytt inlägg
          > Sladdar, sladdar, sladdar..., Jösses...!
          malcolm
          Inlägg 15-07-2010, 19:21
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem sedan:
          18-05-2010
          Medlem nr: 30 311



          Det är otroligt hur många sladdar det blir när man har dator och dessa kan ställa till otroliga besvär när (om) man vill dammsuga tex. Sladdar till skrivaren, till musen, till T-bordet, till bredbandet och Gud vet vad... Sladdarna till musen och till T-bordet har jag dock skippat eftersom jag kör med trådlöst numera men allt det andra...

          Har satt upp en bräda (30 cm bred) under mitt databord fylltd med vägguttag och den sitter ca. 5 cm från väggen så jag kan stoppa undan det värsta bakom den men det känns ändå som om alla dessa sladdar tar överhanden eftersom det verkar omöjligt att få någon slags struktur på det hela och vill man koppla loss en enskild apparat så blir man tvungen att riva alltihopa och börja om. Har en laptop också men det är samma sak med den, en himla massa sladdar som skall kopplas in om men vill ha alla funktionena som DVD-spelare/brännare, extern mus etc.
           
          Citera

          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 11-06-2024, 13:58
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon