Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          27 sidor V  « < 3 4 5 6 7 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Medans jag vandrar på min"sagostig" genom livets dagar, ,här leker jag med mina kära dockor mm....
          silos
          Inlägg 15-08-2010, 15:45
          Länk hit: #81


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          Han kallades för enstöringen byfåne galning och ännu flera fula namn,men han Janne brydde sig inte det minsta om det,han visste att det var han själv som var klok och de andra var endast rädda för att inte passa i samhället.

          Folk stirrare på honom då han kom cyklande till stan och gjorde sina veckoköp:piptopak och lite annat,annars var han självförsörjande på sin lilla gård efter föräldrarna.

          Vad människorna inte visste om var att Janne var en välbetald författare med ett pseudonym namn och han tjänande enorma summor pengar!Han gav alla pengar till barnhem i olika länder världen runt och speciellt till Kina där flickorna inte var välkomna i familjerna.Flera barnhem had startats tack vare Jannes gåvor.

          Janne älskade att skriva och på det viset kunna hjälpa världens barn.

          Så varför döma medmänniskorna efter deras yttre eftersom det kan gömmas ett geni bakom!?!

          CITAT (Red Top @ 15-08-2010, 16:24) *
          Nu blir jag väldigt betänksam och oroad, Silos.

          Har du lämnat ut ditt lösenord till fuckian, så att hon kan skriva i ditt namn?

          Nu börjar du ju skriva som fuckian och hon som du. confused.gif
          Jag håller med de som tidigare sagt det. Mejla varandra eller skaffa ett eget forum.


          Och vad menar du med detta,att jag har börjat skriva som Fuchian,men kanske är det inte så konstigt eftersom vi är själssystrar?

          CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 16:33) *
          Och så blev man av med fegissarna, vad gott! De är som en skock kråkor, men det skiter jag i.

          Jag går inte i deras ledband och gör som dom vill, bilder, pyttsan ....... giggle.gif ... fuchian ...


          Bilder står jo jag för att det räcker och blir över! biggrin.gif
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 15-08-2010, 15:54
          Länk hit: #82


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          CITAT (Biggan_ @ 15-08-2010, 13:20) *
          Inget fel på dina dockor silos, men Fuchians sagor i nästan alla trådar kan jag vara utan!

          Enkelt BIGGAN, ta och tryck på den knappen i din info att du ignonerar mig, så då slipper du mig.
          Eller är det för enkelt?

          Angående mina "sagor", var du med när pappa berättade mig om åskan eller var du med när grannen blev mördad? du skulle nog inte kalla det för en saga om du hade vetskapen om den riktiga händelsen och få leva i skräck innan han med kniven låstes in. detta önskar jag dig, att ge dig den värsta biten av min barndom som en hemläxa. .....fuchian ....
           
          Citera
          Anma
          Inlägg 15-08-2010, 16:42
          Länk hit: #83


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          rotfl.gif
           
          Citera
          silos
          Inlägg 15-08-2010, 16:46
          Länk hit: #84


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          giggle.gif

          Redigerat av silos: 23-01-2024, 23:01
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 15-08-2010, 17:48
          Länk hit: #85


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          CITAT (Anma @ 15-08-2010, 17:42) *
          rotfl.gif


          Det är inget att skratta åt, det du inte kan ta som det är. Hur skulle du reagerat? Har du blivit mordhotad med en kniv mot halsen? Jag såg inget i det som jag kunde skratta åt just då, den lilla, rädda 8-åringen jag var. Hur skulle du reagerat? .... fuchian....
          Ni kommer att slippa mina "sagor" för ni får inget ur mig mera. En vacker dag kanske min bok hamnar i dina händer, då kanske du fattar!

          Redigerat av fuchian: 15-08-2010, 17:51
           
          Citera
          Anma
          Inlägg 15-08-2010, 17:52
          Länk hit: #86


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 18:48) *
          Det är inget att skratta åt, det du inte kan ta som det är. Hur skulle du reagerat? Har du blivit mordhotad med en kniv mot halsen? Jag såg inget i det som jag kunde skratta åt just då, den lilla, rädda 8-åringen jag var. Hur skulle du reagerat? .... fuchian....

          Du kan vara lugn, det är inte dig jag skrattar åt, så viktig är du inte. Men de senaste sidorna i denna tråd var underhållande.
           
          Citera
          Elisabeth-Västku...
          Inlägg 15-08-2010, 18:10
          Länk hit: #87


          Medlem
          Antal inlägg: 4 738
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 45



          CITAT (silos @ 15-08-2010, 17:46) *
          Odla.nu kan känna sig hedrad för att jag visar mina dockor här!


          Oh herre gud kan man då bara säga
           
          Citera
          silos
          Inlägg 15-08-2010, 18:13
          Länk hit: #88


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          Sånt är livet!

          Redigerat av silos: 23-01-2024, 23:03
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 15-08-2010, 18:14
          Länk hit: #89


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          CITAT (Anma @ 15-08-2010, 17:52) *
          Du kan vara lugn, det är inte dig jag skrattar åt, så viktig är du inte. Men de senaste sidorna i denna tråd var underhållande.


          Då missuppfattade jag dig. Trodde att du hånade mig för det jag berättade hände mig som barn. det blev jag lite irriterad på, inget annat. den som inte har varit i den situationen och 8 är, kan inte fatta vidden av det hela, det var min andemening, inget annat. ....fuchian....
           
          Citera
          Elisabeth-Västku...
          Inlägg 15-08-2010, 18:26
          Länk hit: #90


          Medlem
          Antal inlägg: 4 738
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 45



          CITAT (silos @ 15-08-2010, 19:13) *
          Så är det:Gud är med mig varenda sekund och vägleder mig!

          Och du är också hjärtligt välkommen hit! smiley_small_hug.gif


          Silos du behöver inte välkommna här, det är Odla och det äger inte du
           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 15-08-2010, 18:27
          Länk hit: #91


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 16:48) *
          Det är inget att skratta åt, det du inte kan ta som det är. Hur skulle du reagerat? Har du blivit mordhotad med en kniv mot halsen? Jag såg inget i det som jag kunde skratta åt just då, den lilla, rädda 8-åringen jag var. Hur skulle du reagerat? .... fuchian....
          Ni kommer att slippa mina "sagor" för ni får inget ur mig mera. En vacker dag kanske min bok hamnar i dina händer, då kanske du fattar!


          rotfl.gif


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 15-08-2010, 18:30
          Länk hit: #92


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          CITAT (ninnisky @ 15-08-2010, 18:27) *
          rotfl.gif



          rotfl.gif devil.gif ninja.gif devil.gif slap.gif yahoo.gif
           
          Citera
          Gunilla T
          Inlägg 15-08-2010, 18:32
          Länk hit: #93


          Gäster






          CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 18:48) *
          Ni kommer att slippa mina "sagor" för ni får inget ur mig mera. En vacker dag kanske min bok hamnar i dina händer, då kanske du fattar!


          http://www.youtube.com/watch?v=FjuhW-4tyEI...feature=related
           
          Citera
          Anma
          Inlägg 15-08-2010, 18:36
          Länk hit: #94


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          CITAT (Gunilla T @ 15-08-2010, 19:32) *

          giggle.gif

          CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 18:48) *
          Det är inget att skratta åt, det du inte kan ta som det är. Hur skulle du reagerat? Har du blivit mordhotad med en kniv mot halsen? Jag såg inget i det som jag kunde skratta åt just då, den lilla, rädda 8-åringen jag var. Hur skulle du reagerat? .... fuchian....
          Ni kommer att slippa mina "sagor" för ni får inget ur mig mera. En vacker dag kanske min bok hamnar i dina händer, då kanske du fattar!

          Missade det du lagt till när jag svarade. Du gör dig inte bara dum (ang. gästboken), du håller heller inte ord.
           
          Citera
          Anki på Öland
          Inlägg 15-08-2010, 18:50
          Länk hit: #95


          Medlem
          Antal inlägg: 6 847
          Medlem sedan:
          26-05-2004
          Medlem nr: 3 723



          CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 18:48) *
          .........................Ni kommer att slippa mina "sagor" för ni får inget ur mig mera...................


          Det har du lovat sen första dagen du kom tillbaka hit som fuchian. Men du håller ju inte vad du lovar....


          --------------------
          Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :)
          Huserar på södra Öland

          mitt album
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 15-08-2010, 18:54
          Länk hit: #96


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          CITAT (Anma @ 15-08-2010, 19:36) *
          giggle.gif
          Missade det du lagt till när jag svarade. Du gör dig inte bara dum (ang. gästboken), du håller heller inte ord.


          Vad är det nu då? Jag kan inte dessa gästböcker, har sett dom ibland hos en del andra och om jag känner igen personen har jag skickat en hälsning, men har inga fått själv och nu orkar jag inte rota runt i den börbaskade brevlådan och leta gud vet vad ------ Jag såg på inlägget högre upp att det stod en datum som var över en månad gammal, så jag bara undrar ----- hur kan det komma sig att jag först nu får påpekande om det?
          Vilket ord har jag inte hållit? skit samma ---- jag går -------- sos.gif fuchian ...
           
          Citera
          silos
          Inlägg 15-08-2010, 18:58
          Länk hit: #97


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          JAHAP,inte får jag vara ifred här heller,utan med viljes kommer ni hit och förstör,precis som det har hänt i alla mina tråd som jag har startat! w00t.gif har ni verkligen inget annat för er en att jaga mig och Fuchian? Flera av er gillar inte ens oss så VARFÖR komma och kommentera,det kan jag inte förstå????
          STARTA EGNA TRÅD ISTÄLLET!!!!!!!
           
          Citera
          Anma
          Inlägg 15-08-2010, 18:59
          Länk hit: #98


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 19:54) *
          Vad är det nu då? Jag kan inte dessa gästböcker, har sett dom ibland hos en del andra och om jag känner igen personen har jag skickat en hälsning, men har inga fått själv och nu orkar jag inte rota runt i den börbaskade brevlådan och leta gud vet vad ------ Jag såg på inlägget högre upp att det stod en datum som var över en månad gammal, så jag bara undrar ----- hur kan det komma sig att jag först nu får påpekande om det?
          Vilket ord har jag inte hållit? skit samma ---- jag går -------- sos.gif fuchian ...

          Påpekandet kommer i dag för det var i dag jag såg din gästbok första gången, för det var första gången jag gick in i din profil där du också kan se dina gästboksinlägg. I din profil, alltså. Så strunta i brevlådan och klicka på ditt namn rätt och slätt.
          Adjö.
           
          Citera
          silos
          Inlägg 15-08-2010, 18:59
          Länk hit: #99


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 19:54) *
          Vad är det nu då? Jag kan inte dessa gästböcker, har sett dom ibland hos en del andra och om jag känner igen personen har jag skickat en hälsning, men har inga fått själv och nu orkar jag inte rota runt i den börbaskade brevlådan och leta gud vet vad ------ Jag såg på inlägget högre upp att det stod en datum som var över en månad gammal, så jag bara undrar ----- hur kan det komma sig att jag först nu får påpekande om det?
          Vilket ord har jag inte hållit? skit samma ---- jag går -------- sos.gif fuchian ...


          Du vet Fuchian,de kan bara inte låta oss vara ifred,utan måste förfölja oss thumbdown.gif
           
          Citera
          Anma
          Inlägg 15-08-2010, 19:01
          Länk hit: #100


          Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem sedan:
          02-05-2005
          Medlem nr: 5 642



          CITAT (silos @ 15-08-2010, 19:59) *
          Du vet Fuchian,de kan bara inte låta oss vara ifred,utan måste förfölja oss thumbdown.gif

          Nu får du ta och hålla dig till sanningen. Var har jag förföljt dig ? ! ?
           
          Citera

          27 sidor V  « < 3 4 5 6 7 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 25-04-2024, 00:44
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon