Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > Helt grön, Jag är ”helt grön” när det kommer till trädgård!
          Seyfried
          Inlägg 07-06-2019, 19:37
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 2
          Medlem sedan:
          07-06-2019
          Medlem nr: 89 398



          Hej alla trädgårdsmänniskor smile.gif!

          Som sagt i beskrivningen, jag kan typ ingenting men är väldigt motiverad för att lära mig!
          Vi har börjat greja i vår trädgård nu efter att vi flyttade in förra vintern. På baksidan av huset har vi fyllt upp en gropig tomt med massor av jord så det har blivit plant och sått gräs. En av de sakerna vi har funderat över hur vi ska göra med är platsen under våra tallar. Eftersom vi ville behålla tallarna så står de några decimeter längre ner än vad resten av tomten är. Det enda vi kommit fram till är att vi tyckte det var snyggt attmarkera genom att lägga några stenar runt. Men nu till min fråga, vad och hur ska jag plantera mellan tallarna och stenarna? Har ni några bra förslag? Vi bor i zon 3 och platsen är solig på dagen och skuggig på eftermiddagen. Och tror ni jag måste dränera gropen tallarna står i???

          Redigerat av Seyfried: 07-06-2019, 19:40
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  E23236B4_26ED_4049_BEF6_398501C5EDBD.jpeg ( 100.59k ) Antal nedladdningar: 8
           
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 23-04-2024, 11:14
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon