Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

9 sidor V  « < 7 8 9  
Skriv svarNytt inlägg
> Varför stryper man diskussionern, för visst har den senaste långa tråden tagits bort
pejori
Inlägg 04-09-2009, 16:49
Länk hit: #161

Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682

CITAT (Aqvakul @ 04-09-2009, 17:46) *
Som TS tycker jag att denna tråd har fyllt sitt syfte i och med att "Reservtråden" återkom. Ni som vill kasta skit på varandra kan väl skapa en egen tråd.
kompiskram.gif Anders

tummenupp.gif tummenupp.gif kompiskram.gif
OVER AND OUT. sleeping.gif

--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
Bor i zon 2

Citera
*Stintan*
Inlägg 04-09-2009, 16:53
Länk hit: #162

Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301

Hur ser man vad man har för IP-nummer?

--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
Gita
Inlägg 04-09-2009, 16:57
Länk hit: #163

Medlem
Antal inlägg: 5 162
Medlem nr: 8 833

CITAT (Grå @ 04-09-2009, 08:21) *
Det är märkligt vad ni har mycket att säga ibland, du , kossan Gita och så Netaave förstås som ser rött så fort mitt nick dyker upp, mest av ren reflex tror jag.
Om vi börjar med dig Gossen så är dina antydningar och hot betydligt större anledning att sålla bort något än alla svordomar i hela världen. Även om det sitter många frikyrkonissar här inte betyder inte det att alla är det. Det händer faktiskt att jag får glada tillrop från dem som håller mest tand för tunga i debatterna, men det tror ju naturligvis inte du eftersom du inbillar dig i ditt höga ego att alla som håller käften står på din sida.

Netaave - om någon började starta en utreding i en tråd om vem du är, var du bor och kräver bevis för vem du är i verkliga livet och till och med "tar till åtgärder" för att få dem bevisen så skulle du nog inte vara så stor i korken som du försöker vara. Kanske, kanske skulle du då någonstans i ditt mörka sinne känna ett litet uns av tacksamhet om någon tog till en svordom då.

Lilla Gita- nu är det ju så här att du har fel och jag har rätt. Jag är inte liten, jag skulle kunna sitta ihjäl dig vilken dag som helst och du ÄR en gammal ko.

Ta-da...

För att undvika spekulationer och misstankar åt alla håll.
Så här är det: Jag har skickat det ovan citterade inlägget och ett par andra inlägg från Grå i denna tråd, till admin. med en fråga om den här typen av inlägg verkligen är OK på Odla. Observera att jag inte krävt att Grå blir avstängd.
jag är själv för en tuff, fri debatt med högt till tak, men vid svordomar, glåpord, öknamn och elaka tillmälen riktade direkt till någon går min gräns.

Nu tänker jag ta "timeout" från Odla ett tag, därför att jag tycker att de sjukligt hatiska inläggen riktade mot mig och ett par andra forumister börjar bli obehagliga. Det känns helt enkelt inte sunt.
Förr eller senare kommer jag säkert tillbaka
Ha det bra!/Gita

Citera
pejori
Inlägg 04-09-2009, 17:11
Länk hit: #164

Medlem

CITAT (Gita @ 04-09-2009, 17:57) *
Så här är det: Jag har skickat det ovan citterade inlägget och ett par andra inlägg från Grå i denna tråd, till admin. med en fråga om den här typen av inlägg verkligen är OK på Odla. Observera att jag inte krävt att Grå blir avstängd.
jag är själv för en tuff, fri debatt med högt till tak, men vid svordomar, glåpord, öknamn och elaka tillmälen riktade direkt till någon går min gräns.

Nu tänker jag ta "timeout" från Odla ett tag, därför att jag tycker att de sjukligt hatiska inläggen riktade mot mig och ett par andra forumister börjar bli obehagliga. Det känns helt enkelt inte sunt.
Ha det bra!/Gita

Har full förståelse för ditt beslut, även om jag tycker du gör fel.
Men du är välkommen tillbaka när du känner för det. smiley_small_hug.gif

Tänk på din egen devis Gita, "det är bara på nätet och inget att hänga upp sig på"

Ändrade har till gör.

Redigerat av pejori: 04-09-2009, 18:11

--------------------
Bor i zon 2

Citera
Grå
Inlägg 04-09-2009, 17:44
Länk hit: #165

Medlem
Antal inlägg: 2 648
Medlem nr: 11 526

CITAT (Gita @ 04-09-2009, 17:57) *

Ha det bra!/Gita

Jag hoppas att du skickade med dina egna inlägg som du har fyllt den här tråden med gällande mig Gita, men det "glömde" du väl.
Läs gärna den här tråden en gång till och kolla var du själv kom in - och hur. Kom gärna tillbaka sen och snacka om hatiska inlägg. Fjolla.

Citera
Aqvakul
Inlägg 04-09-2009, 17:46
Länk hit: #166

Medlem
Antal inlägg: 94 284
Medlem nr: 12 751

Som TS tycker jag att denna tråd har fyllt sitt syfte i och med att "Reservtråden" återkom. Ni som gillar pajkastning kan väl skapa en egen tråd.
Trevlig helg kompiskram.gif
Anders

--------------------
Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
pejori
Inlägg 04-09-2009, 17:56
Länk hit: #167

Medlem

CITAT (Aqvakul @ 04-09-2009, 18:46) *
Som TS tycker jag att denna tråd har fyllt sitt syfte i och med att "Reservtråden" återkom. Ni som gillar pajkastning kan väl skapa en egen tråd.
Trevlig helg kompiskram.gif
Anders

Trevlig helg du med Anders kompiskram.gif smiley_small_hug.gif

--------------------
Bor i zon 2

Citera
Leia
Inlägg 04-09-2009, 18:05
Länk hit: #168

Medlem
Antal inlägg: 3 145
Medlem nr: 7 103

CITAT (pejori @ 04-09-2009, 18:11) *
Tänk på din egen devis Gita, "det är bara på nätet och inget att hänga upp sig på"

giggle.gif

Citera
Huggorm
Inlägg 04-09-2009, 18:21
Länk hit: #169

Moderator
Antal inlägg: 18 133
Medlem nr: 9 009

CITAT (*Stintan* @ 04-09-2009, 17:53) *
Hur ser man vad man har för IP-nummer?

Tex. nere i höger hörn på denna sida:

http://www.superstart.se/

Citera

9 sidor V  « < 7 8 9
Skriv svarNytt inlägg
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-10-2021, 14:22

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon