Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


           
          Skriv svarNytt inlägg
          > Ospecificerat citrusträd från frö växt konstigt?, Tog en fallen mini-citrusfrukt från ett träd på ICA
          Christiann
          Inlägg 14-05-2020, 18:06
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem sedan:
          23-06-2009
          Medlem nr: 24 381



          Hej alla,

          Vet inte om detta är min första post eller inte. Tydligen har jag varit medlem sen 2009 så jag minns inte om jag postat något.

          I alla fall, jag och min sambo tog en orange liten sak från ICA. Såg ut som en clementin, den hade trillat av ett av träden dem sålde där så vi tog den för fröernas skull. Min sambo planterade 2 stycken och den ena har kommit upp som ett litet grönt grässtrå ungefär, medans den andra verkar roten ha kommit upp på, den är vit och ser ut som en rot. Detta har tagit flera veckor, så dem växer verkligen långsamt.

          Hann inte ta en bild innan min sambo drog upp den för att kolla hur den såg ut, därför får ni en bild på den i hennes hand, samt en bild på hur vi satte ner den igen (likadant som den andra).

          Den lilla vita längst till vänster var det enda som stack upp. Har vi gjort rätt i att sätta tillbaka den som på sista bilden (det kan vara lite svårt att se den).
          Bifogad fil  P_20200514_183749_vHDR_Auto_1.jpg ( 419.48k ) Antal nedladdningar: 1


          Bifogad fil  P_20200514_183923_vHDR_Auto_1.jpg ( 490.94k ) Antal nedladdningar: 5
           
          Citera

          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 28-03-2024, 22:50
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon