Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Barnsäkra dammen?
          Danne67
          Inlägg 07-07-2012, 17:48
          Länk hit: #41


          Medlem
          Antal inlägg: 10
          Medlem sedan:
          18-10-2009
          Medlem nr: 26 565



          CITAT (Mony @ 15-06-2012, 09:17) *
          Jag har blommor runt min damm - alla barn vet väl att man inte ska gå i rabatten?

          Skämt åt sido, men jag tycker det är lite hysteri runt det här med barnsäkerhet. Staket runt dammar, grindar i trappor, bortsågade låga grenar på äppelträd..

          Olyckor händer, hur mycket vi skyddar. Ibland kan skyddet vara orsaken till olyckan. Tänk om ett barn fastnar med foten i armeringsmattan 30 cm under ytan och drunknar på grund av att h*n inte kan resa sig? Då hade det kanske varit bättre att ha en lutande kant så man hade kunnat komma upp?

          Tack Fredrik för ett bra inlägg!


          Vänta nu... Vad är det för fascist som sågar bort de lägsta grenarna... Hur skall ungarna då kunna klättra upp ranting.gif ???

          Tänk om man växt upp utan att få klättra i träd -cry-.gif , skulle vart ett grymt öde. Tycker det känns lite väl magstarkt när man ser ungarna sitta i sandlådan med lekhjälm.

          /D (som trots närhet till vatten, träd och klättervänliga klippor och berg... Dessutom utan lekhjälm på lekplatsen... lyckats bli en bit över 40 - hur det nu gick till sweatingbullets.gif )
           
          Citera

          3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 28-04-2024, 15:33
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon