Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


           
          Skriv svarNytt inlägg
          > Fiolfikusen Albert
          Djoodje
          Inlägg 07-06-2019, 14:25
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem sedan:
          25-01-2018
          Medlem nr: 86 760



          Hej på er,

          För ca 2 år sedan köpte jag ett fiolfikusträd på stam (ca 2 meter hög) på Zetas trädgård i Stockholm. Den fick genast ett namn (Albert) och vi blev kompisar. Jag hade inte så mkt erfarenhet kring skötsel av träd, men lärde mig en hel del under denna tid. Bland annat kom jag fram till att han, precis som alla levande varelser, känner av sin omgivning och behöver en hel del kärlek (bild finns bifogad).

          Nu efter 2 år har jag kommit fram till att jag helt enkelt inte kan ge honom de förutsättningarna som han behöver för att frodas och bli gladare. Det gör ont att komma fram till detta. Han behöver helt enkelt ha en ägare som har passion för växter och genuint förstår vad han vill ha. Jag undrar därför om någon här i forumet kan tänka sig att adoptera Albert. Eller om ni känner någon som kan tänka sig att ta hand om honom helhjärtat?

          Är tacksam för all hjälp jag kan få.

          PS. Han bor i Stockholm.
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  image001.jpg ( 84.54k ) Antal nedladdningar: 35
           
           
          Citera

          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 16-04-2024, 20:31
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon