Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


           
          Skriv svarNytt inlägg
          > Fem gulfiskar bytes/säljes JÖNKÖPING, Måste göra mig av med mina fem underbara guldfiskar
          Jompii
          Inlägg 08-07-2012, 16:05
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem sedan:
          08-07-2012
          Medlem nr: 76 556



          Hej, nu kanske jag har valt helt fel ämneskategori, om jag har det så får admin gärna flytta tråden.
          Jag måste tyvärr göra mig av med mina fem underbara guldfiskar pga för litet akvarium.
          Just nu så är dom bara ca 7-10 cm men jag är ganska säker på att de kommer att bli det dubbla.
          Helst så skulle jag vilja byta dom emot någon mindre fisk (endlers, mollys etc), räkor, snäckor eller andra akvarietillbehör men om ingen har det så skulle jag även kunna tänka mig att sälja dom för en billig peng,

          Jag har även lagt upp en annons på blocket där det finns en liten video på fiskarna. Jag vet att kvalitén är väldigt dålig men det är ju bättre än ingenting.
          Blocket annons

          OBS! Jag skickar inte fiskarna utan dom går endast att hämta i Jönköping.
           
          Citera

          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 28-05-2024, 13:26
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon