Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

           
          Skriv svarNytt inlägg
          > Nyhetsbreven
          Eva i Skåne
          Inlägg 18-12-2012, 14:39
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Jag vet inte om detta är rätt ställe att ha synpunkter på Odlas nyhetsbrev som man får på mailen (om man vill) men jag chansar.

          Jag är rätt trött på dessa nyhetsbrev. Det hade räckt att dom kom när det finns nya artiklar att läsa och när det kommer något nytt i växtväg att köpa.
          Som det är nu känns det som jag överöses med en massa köperbjudanden om ditten och datten, som jag inte är intresserad av. Det finns uppenbart en marknad för dessa saker också, men kan inte dessa mail heta något annat? När jag läst om tvålar, julslingor, choklad mm tre, fyra, fem gånger känns det som jag är innerligt trött på dessa erbjudande och överväger att stryka mig från nyhetsbrevet. Jag kan ju faktiskt läsa nya artiklar ändå, men kommer antagligen missa en del och det är därför jag fortsätter min prenumeration.

          Kan inte Odla ha ett nyhetsbrev som handlar om växter och trädgård och ett för div försäljning, erbjudande om tidningsprenumerationer osv?
           
          Citera
          Forumvärd
          Inlägg 19-12-2012, 12:45
          Länk hit: #2


          Gäster






          Hej Eva i Skåne

          Under Kontakt & Info, som du hittar i den svarta listen högt upp hemsidan, hittar du ett litet formulär där du kan fylla i tankar, idéer, förslag med mera. Om du gör det där hamnar det hos rätt person och du kan få svar på eller besked kring det du funderar över.

          Jag passar på att önska dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

          Väl mött i forumet!

          Heléne, forumvärd
           
          Citera
          Zewen
          Inlägg 02-06-2013, 13:29
          Länk hit: #3


          Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem sedan:
          11-03-2010
          Medlem nr: 28 391



          CITAT (Eva i Skåne @ 18-12-2012, 15:39) *
          Jag vet inte om detta är rätt ställe att ha synpunkter på Odlas nyhetsbrev som man får på mailen (om man vill) men jag chansar.

          Jag är rätt trött på dessa nyhetsbrev. Det hade räckt att dom kom när det finns nya artiklar att läsa och när det kommer något nytt i växtväg att köpa.
          Som det är nu känns det som jag överöses med en massa köperbjudanden om ditten och datten, som jag inte är intresserad av. Det finns uppenbart en marknad för dessa saker också, men kan inte dessa mail heta något annat? När jag läst om tvålar, julslingor, choklad mm tre, fyra, fem gånger känns det som jag är innerligt trött på dessa erbjudande och överväger att stryka mig från nyhetsbrevet. Jag kan ju faktiskt läsa nya artiklar ändå, men kommer antagligen missa en del och det är därför jag fortsätter min prenumeration.

          Kan inte Odla ha ett nyhetsbrev som handlar om växter och trädgård och ett för div försäljning, erbjudande om tidningsprenumerationer osv?


          Måste hålla med dig Eva, det är sjukt mycket nyhetsbrev. Bara i maj har jag fått 14 reklam mail, april fick jag 13. Jag har har varit aktiv på nätet i över 20 år och aldrig har jag varit med om att en sida jag varit med på spammar sina egna medlemmar! Jag vet att jag kan kan avregistrera mig från nyhetsbrevet själv och det är tyvärr det jag gör nu, även om det ibland dyker upp ett erbjudande som kan vara intressant. Ett veckobrev som så många andra kör med hade jag kunna köpa men varrannan dag som det är nu är absurt!
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 02-06-2013, 20:13
          Länk hit: #4


          Medlem
          Antal inlägg: 94 306
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          CITAT (Zewen @ 02-06-2013, 14:29) *
          Måste hålla med dig Eva, det är sjukt mycket nyhetsbrev. Bara i maj har jag fått 14 reklam mail, april fick jag 13. Jag har har varit aktiv på nätet i över 20 år och aldrig har jag varit med om att en sida jag varit med på spammar sina egna medlemmar! Jag vet att jag kan kan avregistrera mig från nyhetsbrevet själv och det är tyvärr det jag gör nu, även om det ibland dyker upp ett erbjudande som kan vara intressant. Ett veckobrev som så många andra kör med hade jag kunna köpa men varrannan dag som det är nu är absurt!

          Kan bara instämma! Odla förstör sitt varumärke som seriös trädgårdssida genom att oupphörligen försöka sälja allt mellan himmel och jord....


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 02-06-2013, 21:25
          Länk hit: #5


          Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem sedan:
          03-11-2002
          Medlem nr: 110



          Skönt att jag inte är ensam om tankarna.
          Jag fyllde i formuläret som Helene föreslog, men kan inte minnas att jag fick något svar. Det är inte väsentligt just nu, men om fler skulle göra det så kanske............. det får gehör
           
          Citera
          Mr.Tomat
          Inlägg 24-06-2013, 16:31
          Länk hit: #6


          Medlem
          Antal inlägg: 58
          Medlem sedan:
          14-06-2013
          Medlem nr: 78 389



          odla.se är stället jag köper fröer. Dock när det gäller annat vill jag gärna känna på sakerna först
           
          Citera

          SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):


           

          Enkel version Datum och tid: 28-03-2024, 12:26
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon