Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          2 sidor V  < 1 2  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Google och IE8
          Alba
          Inlägg 22-09-2012, 12:18
          Länk hit: #21


          Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem sedan:
          30-08-2006
          Medlem nr: 8 513



          CITAT (*Stintan* @ 22-09-2012, 12:07) *
          Det var en fasligt gammal information du la in!
          Det är en väldig skillnad på att stödja och att supporta. Vad har ditt inlägg ovan med saken att göra. Självklart stödjer Microsoft fortfarande XP.
          Klart bäst med automatiska uppdateringar, man slipper ju leta efter behövliga uppdateringar och hur lätt är det inte att missa något då.


          Jag så har jag tänkt men stöter ofta på folk i datorforum som inte uppdaterar med automatik - väldigt många.
          Då tänker jag varför - vad är det jag inte förstår.
          Men det lät ju orimligt att jag inte skulle förstå.Bifogad fil  f_rvirrad.gif ( 4.74k ) Antal nedladdningar: 14


          Redigerat av Alba: 22-09-2012, 12:18
           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 22-09-2012, 16:54
          Länk hit: #22


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          XP är ju ett operativsystem som Microsoft nu slutar förbättra och lämnar det bakom sig. Stödja har väl mer med tredjepartsprogram att göra. När dom programmen sinar är operativsystemet antikt. Inget Microsoft bryr sig. Nu är det win7 o win8 som gäller för företaget att kränga. Då skapas behov av ny hård resp. mjukvara. Alla blir glada utom användaren. Inget är äldre än gårdagens dator. Själv gillade jag XP men datorn lade av och jag fick lära mig win 7. Gillar det skarpt också.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 22-09-2012, 18:04
          Länk hit: #23


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (gnon49 @ 22-09-2012, 17:54) *
          XP är ju ett operativsystem som Microsoft nu slutar förbättra och lämnar det bakom sig. Stödja har väl mer med tredjepartsprogram att göra. När dom programmen sinar är operativsystemet antikt. Inget Microsoft bryr sig. Nu är det win7 o win8 som gäller för företaget att kränga. Då skapas behov av ny hård resp. mjukvara. Alla blir glada utom användaren. Inget är äldre än gårdagens dator. Själv gillade jag XP men datorn lade av och jag fick lära mig win 7. Gillar det skarpt också.


          "Sista supportdatum syftar på det datum då Microsoft inte längre tillhandahåller automatiska korrigeringar, uppdateringar eller teknisk support online"....... /Hämtat från Informationsblad om Windows/ http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows...ducts/lifecycle scrolla ner en bit och läs om när Supporten upphör!

          Även detta kan man läsa: "Trots att vi upphörde med försäljningen av Windows XP den 22 oktober 2010 planerar vi ändå att ge support åt enskilda användare och företag fram till april 2014. Mer information finns på sidan Hjälp och anvisningar för Windows XP. Eftersom vi inte längre säljer Windows XP är det ett bra tillfälle att överväga att uppgradera till Windows 7, som har utformats för att vara kompatibelt med ett flertal av de Windows XP-programs som du är van vid."


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Tapio
          Inlägg 22-09-2012, 20:53
          Länk hit: #24


          Medlem
          Antal inlägg: 1 400
          Medlem sedan:
          05-10-2003
          Medlem nr: 2 402



          CITAT (Gossen Ruda @ 19-09-2012, 22:27) *
          Google börjar bli för stora och jag litar inte på dem.


          Halaj!

          Jag förstår inte ditt problem.
          Alltså, Google kommer att sluta att stödja sina tjänster mot IE8, visst.
          Men, om du nu inte gillar Google så använder du ju antagligen inget av deras tjänster heller.
          Så vad är ditt problem?
          Visst, du kanske inte kan göra en googlesökning på nätet framöver, men so what?
          Det går tretton på dussinet av andra sökmotorer istället.

          //T
           
          Citera

          2 sidor V  < 1 2
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 28-04-2024, 03:13
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon