Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

          > Angående forumvärd, Så här är det tänkt!
          Katarina Odla.nu
          Inlägg 10-09-2012, 09:56
          Länk hit: #1


          Gäster






          Hej kära forummedlemmar!

          Jag har glädjen att berätta att jag har fått förstärkning på redaktionen på Odla.nu. Heléne heter min trevliga kollega, som kommer att samarbeta med mig både på sajten och i forumet. Heléne presenterar sig själv under dagen men jag vill börja med att berätta varför jag bestämde att vi skulle ha en forumvärd i stället för moderatorer.

          Moderatorer läggs på framtiden
          Först vill jag tacka alla som hörde av sig angående moderering, både ni som erbjöd er att moderera och ni som hade åsikter och kom med tips och idéer.

          Efter att ha läst era mejl och gjort en utvärdering av vårt forum kom jag fram till att vi inte är i en fas just nu då det funkar med medlemmar som modererar. Vi behöver en mer neutral funktion och då tycker jag att en forumvärd är en mycket bra start. På lite längre sikt kan moderatorer bli ett bra stöd till forumvärden.

          Ny kategori
          Under dagen startar en kategori här i Redaktionens hörna som heter Forumvärd och trivselregler. Där kommer Heléne att presentera sig och ni kommer kunna läsa våra trivselregler. I denna kategori kommer Heléne framöver göra inlägg som berör hennes arbete i forumet.

          Se detta som en nystart!
          Jag och Heléne ska göra vårt allra bästa för att bemöta era frågor, tankar, idéer, klagomål och allt som kan tänkas komma upp i forumet. Ni har med fog känt att redaktionen har engagerat sig för lite i forumet. Men ni får ha lagom höga förväntningar på oss och ni måste själva vilja bidra till ett trevligt, dynamiskt och givande forum för att resultatet ska kunna bli riktigt bra.

          Vi vill gärna att hösten blir nystart där vi ser framåt och inte plockar med oss gammalt groll. Det vore att lägga energin på fel sak om vi ska gå in i gamla trådar nu i stället för att arbeta framåt.

          Huvudsyftet med forumet på Odla.nu är att vara en trevlig och givande plattform för att diskutera livet i allmänhet och trädgård och odling i synnerhet.

          Hoppas att alla vill vara med och jobba för ett fint forum! smiley_small_hug.gif
          Vi hörs vidare om detta!
          Hälsningar Katarina
           
          Citera
           
          Nytt inlägg
          Svar
          ängsvädd
          Inlägg 16-09-2012, 08:41
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 3 562
          Medlem sedan:
          20-06-2007
          Medlem nr: 11 124



          Låter toppen med en forumvärd biggrin.gif Varmt välkommen biggrin.gif


          --------------------
          MVH Mimmi
          zon 2-3
           
          Citera

          Inlägg i den här tråden
          Katarina Odla.nu   Angående forumvärd   10-09-2012, 09:56
          Aqvakul   Känns som ett mycket bra upplägg! :yes:   10-09-2012, 10:01
          Helen i Piteå Zon 5   Det låter jättebra :yes: Ser fram emot inspirera...   10-09-2012, 10:03
          Alba   Jag tror det här kommer att bli bra. Det viktiga ä...   10-09-2012, 10:05
          pejori   Jag tror det här kommer att bli bra. Det viktiga ä...   10-09-2012, 10:15
          gunsta   ... Vi glömmer allt som varit och tillsammans ka...   10-09-2012, 10:16
          Peztis   Jag tror det här kommer att bli bra. Det viktiga ä...   10-09-2012, 10:35
          ninnisky   Jag tror det här kommer att bli bra. Det viktiga ä...   10-09-2012, 10:45
          hattstugan   Vad trevligt med en forumvärd!! Håller me...   10-09-2012, 10:08
          *Stintan*   Det låter som ett mycket klokt och bra upplägg och...   10-09-2012, 10:16
          Cacki   Hej kära forummedlemmar! Jag har glädjen att ...   10-09-2012, 12:56
          Aqvakul   Vi vill gärna att hösten blir nystart där vi ser f...   10-09-2012, 14:16
          mamamaggan   Ser jättebra ut ! Tack för att ni tagit till...   10-09-2012, 14:40
          pejori   Ser jättebra ut ! Tack för att ni tagit till...   10-09-2012, 15:16
          *Stintan*   Håller verkligen med där. NU är det upp till oss m...   10-09-2012, 15:25
          evelina   Låter väldigt bra! :tummenupp:   10-09-2012, 15:02
          Katarina Odla.nu   Jättekul med all positiv respons! Hälsningar K...   10-09-2012, 15:10
          Myosotis   ...att vi inte är i en fas just nu då det funkar m...   10-09-2012, 17:26
          abbbe   Hoppas att det blir tryggt nog för lämnade medlemm...   10-09-2012, 17:49
          andersen   Hoppas att det blir tryggt nog för lämnade medlemm...   10-09-2012, 18:51
          Hjortronsylt   Hoppas att det blir tryggt nog för lämnade medlemm...   10-09-2012, 20:25
          abbbe   Och nya medlemmar att stanna! :P :tummenupp:   10-09-2012, 20:58
          Cilla   Det här kan bli bra, och jag tror att behovet av e...   15-09-2012, 20:07


          SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):


           

          Enkel version Datum och tid: 28-03-2024, 17:37
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon