Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          27 sidor V  « < 2 3 4 5 6 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Medans jag vandrar på min"sagostig" genom livets dagar, ,här leker jag med mina kära dockor mm....
          fuchsian
          Inlägg 14-08-2010, 20:14
          Länk hit: #61


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          Silos,

          Det såg ut som en härlig tur i naturen med dina dockor --- så glada de såg ut, men ack det kan vara tröttsamt.

          Hos mig har det börjat åska. Det var ju tur att det regnade så att vi inte kunde åka ut med båten. Jag gillar inte åska.





          Gör mig tålmodig när jag oroar mig
          Gör mig lugn när jag står inför svårigheter
          Gör mig kärleksfull när hjärtat hårdnar
          Gör mig förlåtande när jag vill ha rätt

          Natti natti .... fuchian...

          Redigerat av fuchsian: 15-11-2010, 11:38
           
          Citera
          silos
          Inlägg 14-08-2010, 20:28
          Länk hit: #62


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          Tack Fuchian!
          Men nu har dockorna gömt sig,de sprang till sitt rum när jag började gorma....
           
          Citera
          gnon49
          Inlägg 14-08-2010, 20:50
          Länk hit: #63


          Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem sedan:
          19-07-2008
          Medlem nr: 17 660



          CITAT (silos @ 14-08-2010, 21:28) *
          Tack Fuchian!
          Men nu har dockorna gömt sig,de sprang till sitt rum när jag började gorma....

          Snälla Silos. Fuchian gör narr av dig och skrattar bakom din rygg. Ser du inte hur sjuka hennes inlägg är.


          --------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

          Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.
           
          Citera
          silos
          Inlägg 15-08-2010, 06:49
          Länk hit: #64


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          CITAT (gnon49 @ 14-08-2010, 21:50) *
          Snälla Silos. Fuchian gör narr av dig och skrattar bakom din rygg. Ser du inte hur sjuka hennes inlägg är.


          Tyväss ser jag inte det sjuka som du säger att det finns där,men om så är fallet så är det mest synd om henne!
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 15-08-2010, 11:14
          Länk hit: #65


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          CITAT (gnon49 @ 14-08-2010, 20:50) *
          Snälla Silos. Fuchian gör narr av dig och skrattar bakom din rygg. Ser du inte hur sjuka hennes inlägg är.


          GNON 49,

          Ingen har gett dig rätten att lägga din näsa i våra, silos och min berättelser! håll dig borta för du kan inte bryta det band som silos och jag har.
          Det finns saker som du inte vet om och dessa vad vi har gemensamt för jag är dockmakare, med intyg, men jag jobbar med antika kopior, och det vet silos om.
          det kan vara rena barnstugan i min atelje med mina vänner och dockmakeri, men även det har du inget att göra.

          Silos vet när vi skojar på vårt sätt endast på denna tråd som är HENNES EGEN, och när jag berättar något om min barndom på mitt sätt. det är avsett till silos och ingen annan.
          Vi har en hobby som är gemensam, men vi är dock individer med eget sinne och jag respekterar henne, skulle alldrig tänka mig att vara annorlunda mot henne.
          Jag trodde att få vara i fred, men det kvittar vart jag går så förföljer ni mig!

          Av hänsyn till silos, visar jag inte bilder av mina dockor på denna tråd men hon kan se dem utanför forum.

          Egentligen har jag ingen orsak att svara på ditt inlägg, men gjorde det enkelt. .........fuchian....
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 15-08-2010, 11:42
          Länk hit: #66


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          Fast här är väl ingen som får ha egna privata trådar?
          Forumet är ju öppet för alla och man har rätt att läsa och skriva i alla trådar!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          silos
          Inlägg 15-08-2010, 12:01
          Länk hit: #67


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          CITAT (Biggan_ @ 15-08-2010, 12:42) *
          Fast här är väl ingen som får ha egna privata trådar?
          Forumet är ju öppet för alla och man har rätt att läsa och skriva i alla trådar!


          Jag är glad att du gillar mina dockor och Fuchians berättelse!
          Du är hjärtigt välkommen åter smiley_small_hug.gif Kyllikki
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 15-08-2010, 12:20
          Länk hit: #68


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (silos @ 15-08-2010, 13:01) *
          Jag är glad att du gillar mina dockor och Fuchians berättelse!
          Du är hjärtigt välkommen åter smiley_small_hug.gif Kyllikki


          Inget fel på dina dockor silos, men Fuchians sagor i nästan alla trådar kan jag vara utan!


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          ninnisky
          Inlägg 15-08-2010, 12:58
          Länk hit: #69


          Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem sedan:
          29-06-2004
          Medlem nr: 3 958



          CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 10:14) *
          GNON 49,

          Ingen har gett dig rätten att lägga din näsa i våra, silos och min berättelser! håll dig borta för du kan inte bryta det band som silos och jag har.
          Det finns saker som du inte vet om och dessa vad vi har gemensamt för jag är dockmakare, med intyg, men jag jobbar med antika kopior, och det vet silos om.
          det kan vara rena barnstugan i min atelje med mina vänner och dockmakeri, men även det har du inget att göra.

          Silos vet när vi skojar på vårt sätt endast på denna tråd som är HENNES EGEN, och när jag berättar något om min barndom på mitt sätt. det är avsett till silos och ingen annan.
          Vi har en hobby som är gemensam, men vi är dock individer med eget sinne och jag respekterar henne, skulle alldrig tänka mig att vara annorlunda mot henne.
          Jag trodde att få vara i fred, men det kvittar vart jag går så förföljer ni mig!

          Av hänsyn till silos, visar jag inte bilder av mina dockor på denna tråd men hon kan se dem utanför forum.

          Egentligen har jag ingen orsak att svara på ditt inlägg, men det enkelt. .........fuchian....


          varför säger du inte som det är - du kan inte konsten att lägga in bilder eller också så är det precis samma bilder som solis lagt in en stund tidigare - fuchsian, du har inte lagt in en enda bild trots att du har en fantastisk kamera och en alldeles ny- nästan ouppackad netbook. Du har ju köpt massor av plantor på odla.nu säger du -vilket jag inte heller tror på - och inte visat ett enda bild heller för den delen. Ta och fundera hur du vill ha det i fortsättningen annars är du snart borta från odla... och då skojar jag inte ett endaste dugg rotfl.gif


          --------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
           
          Citera
          silos
          Inlägg 15-08-2010, 13:07
          Länk hit: #70


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          CITAT (ninnisky @ 15-08-2010, 13:58) *
          varför säger du inte som det är - du kan inte konsten att lägga in bilder eller också så är det precis samma bilder som solis lagt in en stund tidigare - fuchsian, du har inte lagt in en enda bild trots att du har en fantastisk kamera och en alldeles ny- nästan ouppackad netbook. Du har ju köpt massor av plantor på odla.nu säger du -vilket jag inte heller tror på - och inte visat ett enda bild heller för den delen. Ta och fundera hur du vill ha det i fortsättningen annars är du snart borta från odla... och då skojar jag inte ett endaste dugg rotfl.gif


          Du också är hjärtligt välkommen hit,Ninnisky! smiley_small_hug.gif

          MEN,det som du skrev ovanför passar inte riktigt i min sagovärld,möjligen som en kort troll berättelse,av en liten olycklig troll wub.gif
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 15-08-2010, 13:30
          Länk hit: #71


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          Var och en har sitt eget sätt att handskas med olika saker.

          Trots min nya kamera och div. annat nytt är ägnat endast åt mig.
          Jag har inte tid att hålla på med bilder av vad det månne vara. sen att jag inte har satt mig in i dessa ännu, beror på att det kommer när det kommer --- lusten att fota nåt, men jag kommer inte lägga ut några som helst bilder i ett forum. Där drar jag min gräns.
          det finns gott om bilder för er alla att titta på utan att mina skulle vara där. Jag vet vad som händer om jag skulle visa en bild i forumet, dum är jag inte.
          Vill du se mina beställningsorder fr. Odla, eller?

          Silos tråd behöver inte dessa elakheter, låt den vara, läs om det skulle vara roligt, men dra inte in skiten hit.
          ................. thumbdown.gif ... fuchian ...

          Redigerat av fuchian: 15-08-2010, 13:32
           
          Citera
          silos
          Inlägg 15-08-2010, 14:02
          Länk hit: #72


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 14:30) *
          Var och en har sitt eget sätt att handskas med olika saker.

          Trots min nya kamera och div. annat nytt är ägnat endast åt mig.
          Jag har inte tid att hålla på med bilder av vad det månne vara. sen att jag inte har satt mig in i dessa ännu, beror på att det kommer när det kommer --- lusten att fota nåt, men jag kommer inte lägga ut några som helst bilder i ett forum. Där drar jag min gräns.
          det finns gott om bilder för er alla att titta på utan att mina skulle vara där. Jag vet vad som händer om jag skulle visa en bild i forumet, dum är jag inte.
          Vill du se mina beställningsorder fr. Odla, eller?

          Silos tråd behöver inte dessa elakheter, låt den vara, läs om det skulle vara roligt, men dra inte in skiten hit.
          ................. thumbdown.gif ... fuchian ...


          Så är det:en mångsidig människa som du är Fuchian gör saker och ting när lusten att vara kreativ kommer,helt klart är det så!

          Och du har dessutom alldeles rätt att jag inte vill ha en massa skit hit!Jag skall väl kunna vara ifred här och du Fuchian med!
          smiley_small_hug.gif
           
          Citera
          Alba
          Inlägg 15-08-2010, 14:07
          Länk hit: #73


          Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem sedan:
          30-08-2006
          Medlem nr: 8 513



          CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 12:14) *
          GNON 49,

          Ingen har gett dig rätten att lägga din näsa i våra, silos och min berättelser! håll dig borta för du kan inte bryta det band som silos och jag har.
          Det finns saker som du inte vet om och dessa vad vi har gemensamt för jag är dockmakare, med intyg, men jag jobbar med antika kopior, och det vet silos om.
          det kan vara rena barnstugan i min atelje med mina vänner och dockmakeri, men även det har du inget att göra.

          Silos vet när vi skojar på vårt sätt endast på denna tråd som är HENNES EGEN, och när jag berättar något om min barndom på mitt sätt. det är avsett till silos och ingen annan.
          Vi har en hobby som är gemensam, men vi är dock individer med eget sinne och jag respekterar henne, skulle alldrig tänka mig att vara annorlunda mot henne.
          Jag trodde att få vara i fred, men det kvittar vart jag går så förföljer ni mig!

          Av hänsyn till silos, visar jag inte bilder av mina dockor på denna tråd men hon kan se dem utanför forum.

          Egentligen har jag ingen orsak att svara på ditt inlägg, men gjorde det enkelt. .........fuchian....



          Nog måste väl du ha förstått att här äger ingen en egen tråd.
          Du är väl den som minst tar hänsyn till det.
          Om ni ska ha en egen tråd måste ni skaffa ett eget forum bara för er två.

          edit -stavfel

          Redigerat av Alba: 15-08-2010, 14:11
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 15-08-2010, 14:22
          Länk hit: #74


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760



          CITAT (Alba @ 15-08-2010, 15:07) *
          Nog måste väl du ha förstått att här äger ingen en egen tråd.
          Du är väl den som minst tar hänsyn till det.
          Om ni ska ha en egent råd måste ni skaffa ett eget forum bara för er två.



          Alba,

          Silos har ju sagt att alla är välkomna att se hennes bilder och vad det gäller mig så möts jag med vänlighet och kärlek från Silos sida och då kan jag skriva på denna tråd mer sånt som inte har med andra trådar att göra.
          Du har nog inte en aning hur de konstnärliga är beskaffade, med större upplevelse av naturen och sina likar, för att man har en vidare syn på livet kan ingen ta ifrån oss eller annan som äger dessa känslor och kunskap.

          JAG RESPEKTERAR SILOS MYCKET MER än jag gör med ett antal andra.
          Och om hon inte vill att jag fortsätter att skriva här, kommer jag att respektera hennes beslut.

          Träffar hjälpsamma medlemmar på trädgårdssidan och en ärlig fråga får ett ärligt svar, och därifrån har jag fått mycket hjälp bl.a. av växter som jag köpte i våras från Odla.nu.

          När det blir dax för Silos och mig bli mer bekanta, så då har vi mycket att dela med oss med varandra på ett privat plan, förstås. .... fuchian ....
           
          Citera
          Alba
          Inlägg 15-08-2010, 14:28
          Länk hit: #75


          Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem sedan:
          30-08-2006
          Medlem nr: 8 513



          Jag har inte ifrågasatt er vänskap - eller vad man ska kalla det.
          Men du skrev ju själv att detta är Silos tråd.
          Silos vet när vi skojar på vårt sätt endast på denna tråd som är HENNES EGEN,
          Silos har inte sagt att vi inte får skriva här.

          Betr. vad jag vet om de konstnärliga har du inte en susning.
           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 15-08-2010, 14:33
          Länk hit: #76


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 12:14) *
          GNON 49,

          Ingen har gett dig rätten att lägga din näsa i våra, silos och min berättelser! håll dig borta för du kan inte bryta det band som silos och jag har.

          Silos vet när vi skojar på vårt sätt endast på denna tråd som är HENNES EGEN, och när jag berättar något om min barndom på mitt sätt. det är avsett till silos och ingen annan.

          Jag trodde att få vara i fred, men det kvittar vart jag går så förföljer ni mig!


          Byt mailadresser med varandra för tusan så kan ni maila era sagor privat för er själva men sitt inte här och tro att du eller silos äger privata trådar. Eller skaffa er ett eget gratisforum så får ni vara ifred.

          Att du inte lägger in bilder beror nog på att du inte har några eftersom du bara bluffar om allting. Svårt är det nämligen inte alls att lägga in bilder.


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          silos
          Inlägg 15-08-2010, 14:52
          Länk hit: #77


          Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem sedan:
          02-08-2005
          Medlem nr: 6 292



          CITAT (Alba @ 15-08-2010, 15:07) *
          Nog måste väl du ha förstått att här äger ingen en egen tråd.
          Du är väl den som minst tar hänsyn till det.
          Om ni ska ha en egen tråd måste ni skaffa ett eget forum bara för er två.

          edit -stavfel


          Hej på dig och välkommen hit! smiley_small_hug.gif
          Och eget forum kanske kommer i sinom tid,men ännu är det inte aktuellt,nu är i alla fall en del bilder av mina dockor på en site i Amerikat och det är så roligt och spännande så klart!

          CITAT (*Stintan* @ 15-08-2010, 15:33) *
          Byt mailadresser med varandra för tusan så kan ni maila era sagor privat för er själva men sitt inte här och tro att du eller silos äger privata trådar. Eller skaffa er ett eget gratisforum så får ni vara ifred.

          Att du inte lägger in bilder beror nog på att du inte har några eftersom du bara bluffar om allting. Svårt är det nämligen inte alls att lägga in bilder.


          Hej Stintan!
          Härligt att du också kom hit! Någor gratis forum blir det inte tal om!
           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 15-08-2010, 15:08
          Länk hit: #78


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760




          Jag skulle vilja veta hur och var är ni och ser vad jag har här hemma? Kanske skulle sätta på larmet i så fall.

          Er klarsynthet är bluffande när ni ser in i andras hus och deras ägodelar, det är ju värre än spökerierna.
          No, behöver hon kvitton från Odla vad jag har handlat eller var det tomma ord? Fiftar gärna med dom genom fönstret om du ställer dig där. Bevis --- det skriker alla om --- men sen kommer det inget mera? Konstiga människor? Värre än bråkiga dockor.

          Förresten om sagor. Jag undrar om min pappa har berättat om åskan till er eller var ni med när grannen mördades? ----- bevis ---- bevis ---- fuchian .....
           
          Citera
          Red Top
          Inlägg 15-08-2010, 15:24
          Länk hit: #79


          Medlem
          Antal inlägg: 8 776
          Medlem sedan:
          24-05-2008
          Medlem nr: 16 329



          CITAT (silos @ 15-08-2010, 15:52) *
          Hej på dig och välkommen hit! smiley_small_hug.gif
          Och eget forum kanske kommer i sinom tid,men ännu är det inte aktuellt,nu är i alla fall en del bilder av mina dockor på en site i Amerikat och det är så roligt och spännande så klart!
          Hej Stintan!
          Härligt att du också kom hit! Någor gratis forum blir det inte tal om!


          Nu blir jag väldigt betänksam och oroad, Silos.

          Har du lämnat ut ditt lösenord till fuckian, så att hon kan skriva i ditt namn?

          Nu börjar du ju skriva som fuckian och hon som du. confused.gif

          CITAT (fuchian @ 15-08-2010, 16:08) *
          Jag skulle vilja veta hur och var är ni och ser vad jag har här hemma? Kanske skulle sätta på larmet i så fall.

          Er klarsynthet är bluffande när ni ser in i andras hus och deras ägodelar, det är ju värre än spökerierna.
          No, behöver hon kvitton från Odla vad jag har handlat eller var det tomma ord? Fiftar gärna med dom genom fönstret om du ställer dig där. Bevis --- det skriker alla om --- men sen kommer det inget mera? Konstiga människor? Värre än bråkiga dockor.

          Förresten om sagor. Jag undrar om min pappa har berättat om åskan till er eller var ni med när grannen mördades? ----- bevis ---- bevis ---- fuchian .....


          Jag håller med de som tidigare sagt det. Mejla varandra eller skaffa ett eget forum.


          --------------------


          Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen.

          Jevgenij Jevtusjenko



           
          Citera
          fuchsian
          Inlägg 15-08-2010, 15:33
          Länk hit: #80


          Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem sedan:
          31-05-2010
          Medlem nr: 30 760




          Och så blev man av med fegissarna, vad gott! De är som en skock kråkor, men det skiter jag i.

          Jag går inte i deras ledband och gör som dom vill, bilder, pyttsan ....... giggle.gif ... fuchian ...
           
          Citera

          27 sidor V  « < 2 3 4 5 6 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 28-03-2024, 13:01
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon