Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > Kamera med vridbar skärm?
          Pius
          Inlägg 26-06-2009, 10:33
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 1 060
          Medlem sedan:
          13-11-2002
          Medlem nr: 352



          Jag vill ha reda på vilka kameror som har en vridbar skärm men det verkar då inte lätt att få reda på. Själv tycker jag att det är ett måste på min kamera.

          Den jag har nu är en Nikon Coolpix S10. Men den är långsam och tar inte bra röda färger. Annars är den toppen med sitt vridbara objektiv. Tyvärr har lillkatten lekt med den så objektivskyddet är förstört. crying.gif Jag har även en Panasonic DMC-FZ20 men den har inte en vridbar skärm, även om jag försöker få den till det av gammal vana från den andra. rotfl.gif

          Jag fotograferar främst blommor och mina katter så då måste det vara en snabb kamera som kan ta "rätt" färger.

          Har nu sökt runt på nätet i omgångar och inte blivit så mycket klokare. Har läst om en Nikon Coolpix P90 som kanske kan vara nåt, ifall det är nån här som har en sån.

          Vill helst inte ha en systemkamera och släpa runt en massa objektiv och jag är inte bra på manuella inställningar. Utan vill ha en jättebra automatisk men med vridbar skärm så jag slipper ligga på magen och fota mina katter. giggle.gif

          Nån som har förslag på vart jag kan söka?

          Pius


          --------------------
          Pius, zon 1
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 26-04-2024, 04:21
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon