Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

          > Falsk ischias
          Gossen Ruda
          Inlägg 27-12-2014, 08:36
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem sedan:
          08-11-2002
          Medlem nr: 296



          Någon mer som har varit/är drabbad? Förra helgen höll jag på med att kapa upp en tidare fälld gran. Svår terräng med stora stenblock. Förmodligen hade jag lyckats få en muskelsträckning i nedre delen av ryggen för när jag hade ätit en bit och vilat lite kom ryggontet. Jag minns dock inte att jag fick ont när jag jobbade. Nåväl, det höll i sig några dagar men sen gick värken ner i vänsterbenet. Det kommer och går, kan kännas i höften, höftleden, låret, knät och ibland längre ner. Kan komma och försvinna på några sekunder. Värktabletter hjälper bara lite, bäst är att försöka inta liggande sidoläge på vänster sida med uppdragna knän. Min egendiagnos är just falsk ischias. Den äkta kommer från diskbrock eller liknande men detta är nog en inflammerad muskel som klämmer på nerven. Jag har haft det tidigare också efter en sträckning men den här gången är det värre.


          --------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

          Straight for ever. Cogito, ergo sum.
           
          Citera
           
          Nytt inlägg
          Svar
          Gossen Ruda
          Inlägg 02-03-2015, 23:12
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem sedan:
          08-11-2002
          Medlem nr: 296



          Det behövs inget alls, det är läkt nu. Jag träffade min doktor och hon höll med mig om min diagnos. Sen sa hon utan att veta hur långt tid jag hade haft problem att muskelsträckningar brukar gå över på två månader. Först en månad med stora smärtor, sen börjar det minska för att efter ytterligare en månad vara i stort sett borta. Det stämde precis.


          --------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

          Straight for ever. Cogito, ergo sum.
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):


           

          Enkel version Datum och tid: 19-04-2024, 05:15
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon