Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


           
          Skriv svarNytt inlägg
          > trädgårdsbelysning
          Lonicera
          Inlägg 07-11-2007, 21:47
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 107
          Medlem sedan:
          12-03-2007
          Medlem nr: 9 316



          Jag kan verkligen rekomendera trädgårdsbelysning av märket In-lite. Jag har köpt en transformator som jag kopplat på två 20 w spottar som belyser bergshällen som går i utkanten av trädgården samt en 50 w spott som belyser våran stora ek. Jag kan om jag vill utöka med ytterligare 15 w på samma transformator.Enkel installering och många möjligheter. Lite dyrt, men smakar det så kostar det. Jag tycker det är värt varenda krona då jag bor långt från närmsta gatlampa. Sätter in en bild på eken , svårt dock att ge belysningen rättvisa med en kamerablixt.


          Bifogad fil  005.JPG ( 726.83k ) Antal nedladdningar: 53



           
          Citera
          skogstroll
          Inlägg 08-11-2007, 10:05
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem sedan:
          19-03-2007
          Medlem nr: 9 409



          Jätteläckert verkligen, går förbi ett hus här i närheten som också lyser upp en stor ek och det är både snyggt och praktiskt (för då ser jag var jag går). Jag har mest tallar men det kanske går ändå smile.gif


          --------------------
          Zon 1
          Simrishamn
           
          Citera
          Jill-Ulrika
          Inlägg 11-11-2007, 16:33
          Länk hit: #3


          Medlem
          Antal inlägg: 505
          Medlem sedan:
          08-06-2004
          Medlem nr: 3 819



          CITAT (Lonicera @ 07-11-2007, 21:47) *
          Jag kan verkligen rekomendera trädgårdsbelysning av märket In-lite. Jag har köpt en transformator som jag kopplat på två 20 w spottar som belyser bergshällen som går i utkanten av trädgården samt en 50 w spott som belyser våran stora ek. Jag kan om jag vill utöka med ytterligare 15 w på samma transformator.Enkel installering och många möjligheter. Lite dyrt, men smakar det så kostar det. Jag tycker det är värt varenda krona då jag bor långt från närmsta gatlampa. Sätter in en bild på eken , svårt dock att ge belysningen rättvisa med en kamerablixt.
          Bifogad fil  005.JPG ( 726.83k ) Antal nedladdningar: 53


          Snyggt! Och pampigt värre:) Har själv funderat i trädgårdsbelysningsbanorna endel men det slutar alltid med att det känns för meckigt med all el. Orkar inte ha med en elektriker till att göra så snart inpå den förra:S Vi har en hängbjörk som skulle piffas upp med lite ljus problemet är bara att man måste ha ett jordat elutag utomhus för det.. Eller?


          --------------------
          Sävedalen zon I-II
          Min trädgårdsblogg
           
          Citera

          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 29-04-2024, 09:25
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon