Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


           
          Skriv svarNytt inlägg
          > Kratta på oväntat ställe
          Tomatsoppeslicka...
          Inlägg 23-07-2017, 15:47
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem sedan:
          23-07-2017
          Medlem nr: 86 099



          Eeehhh aaaahhhh!!! Jaaa goddag mitt namn är Rolf-Stuuure, jaaag är en sann umeeebooo som lever livets glada dagar i skogarna långt upp i Umeelaaand. På dagarna bruk jag vara uppe tidigt med tuppen för att hugg ved och för att slipp hör på det förbaskade kuckelikacklet bruk jag prick 6 på morgonen när tuppskrället går igång blås i en flöjt högt åta bara helvete tills jag ungefär vet att det är över.

          Nåååjaaa, nu till ämnet för denna tråd. Jag har på äldre dagar skaffat mig en kolonilott för att komma till bruk med mina gröna fingrar.. Jaaa ni vet jag är uppvuxen på landet och ägnat hela dagarna i trädgården medan mina jämnåriga kamraater suttit och spel tv-spel hela daaagarna och förmultnat likt sopberg framför skärmarna!!

          Nåååjaaa, jag odlar i det mesta på min åååker i umeelaaand. Allt från morötter till gurka, maaajs, poootäääter och tomaaat. Nu ligg det till så att det vart bistra tider och jag int fått myck pengar pga. dåliga skördar. Jag tänkt jag skulle köp gödsel men nu är det ju på det viset att skiten, bokstavligt talat, är dyrt och då är det svårt som fattig grönsaksbonde att skrapa ihop pengar till baajsgödslet åååhhh! Men häromdagen så sändes en skänk från ovaan som nog kom bring pengar i fickan!

          Jag höll som bäst på att sköra det lilla jag lyckats få i grönsaksväg så fick jag brutalt bli varse att en tidigare barndomsvän jaaanbruno smugit sig in i mitt hus och snott min älskade flöjt från vilket det kom ett brutalt brööljud som om en älgko stod precis intill! Överraskningsmomentet resulterade i att jag föll baklänges och fick krattan rätt upp i aarslet vilket skakade om hela maagen som vidare ledde till en enorm invärtes explosion i form av en gigantisk baaajsflood över hela åkern så nu är det gödslat ordentligt för flera veckor så nu ska väl skördarna komma igång ordentligt jaaahuuu

           
          Citera

          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 19-04-2024, 06:01
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon