Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

          > Läs helst detta!
          Katarina Odla.nu
          Inlägg 19-10-2012, 10:50
          Länk hit: #1


          Gäster






          Hej!

          I morse tog jag en lång runda med taxen Hugo och kokade sen en stor kanna starkt kaffe och slog mig ner vid datorn för att gå igenom trådarna "Förändringar i forumet" och "Vilken ordning vill ni ha på kategorierna". Jag läste också alla de PM som har kommit in i ämnet en gång till.

          Det finns många bra tankar och idéer i det som skrivs och jag har sett över hur vi skulle kunna justera upplägget i forumet för att landa på en lösning som förhoppningsvis passar så många som möjligt. På måndag kommer det därför ske förändringar igen. Det handlar inte om stora omvälvande saker. Det som ligger till grund för justeringen är följande:

          De konstruktiva inlägg med förslag, tankar och idéer som lagts fram i det två nämnda trådarna.

          De konstruktiva PM med förslag, tankar och idéer som skickats till oss tidigare och under veckan som gått.

          Våra egna åsikter på Odla.nu om hur vi vill att forumet ska se ut.

          Forumet kommer kanske bete sig lite konstigt en stund på måndag medan vi justerar men det ska inte behöva ta så lång tid.

          Informationen om justeringarna kommer under rubriken Forumvärd, moderatorer och trivselregler.

          Jag önskar er en trevlig helg så hörs vi säkert på måndag! rolleyes.gif

          Hälsningar Katarina
           
          Citera

          Inlägg i den här tråden


          SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):


           

          Enkel version Datum och tid: 25-04-2024, 15:19
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon