Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

          > Förnya recept, Borde jag inte få göra det?
          Fjortispower
          Inlägg 07-02-2015, 12:48
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 712
          Medlem sedan:
          03-10-2010
          Medlem nr: 34 377



          Oj, länge sedan man skrev här. Jag var bara en liten tonåring när jag skaffade mitt alias. Hursomhaver, för att göra en längre historia kort:

          Krävs det något speciellt för att förnya recept som man fick ut för ett år sedan? Jag skickade först en ansökan via mina vårdkontakter på nätet som blev avslaget. Kontaktade därefter min vårdcentral som sa att jag ska kontakta läkaren som skrev ut det åt mig. Läkaren sade sedan att nej, min vårdcentral ska fixa det åt mig! Sista gången jag kontaktade min vårdcentral sa man att nej, det är inte de som kan förnya receptet utan det är bara läkaren. Observera att jag har ringt runt i flera dagar och inte bara under en och samma dag. Vad fan håller de på med egentligen!? Jag är arg, diskriminerad och besviken. Jag känner mig otroligt frustrerad, det hela blev en katt- och råttlek av vem som är "han" men jag skiter fullständigt i vem som ska ha äran att förnya receptet, jag vill bara att de ska förnyas ju! Kära forumdebattister, vad hade ni gjort? Finns det något smidigare sätt? -cry-.gif


          --------------------
          Även ett rosa monster kan ha gröna fingrar!
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):


           

          Enkel version Datum och tid: 25-04-2024, 11:46
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon