Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

           
          Skriv svarNytt inlägg
          > Inloggad eller ej
          Alba
          Inlägg 22-09-2012, 19:51
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem sedan:
          30-08-2006
          Medlem nr: 8 513



          Jag funderar på det här med vad man kan se och inte se beroende på om man är inloggad eller ej.

          Om jag inte är inloggad kan jag läsa inlägg. Jag kan även se vilka medlemmar som är inne och vem som har fördelsedag men jag kan inte se bilder som läggs in i inläggen.

          Jag tycker det är så ologiskt. Vem som är inloggad och vem som har födelsedag borde ju endast medlemmar se.
          Om jag som icke inloggad kan läsa så borde jag ju kunna se bilderna i inläggen också.

          Finns det någon anledning till varför det är så ?

          Redigerat av Alba: 22-09-2012, 19:52
           
          Citera
          pejori
          Inlägg 22-09-2012, 19:56
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem sedan:
          12-01-2004
          Medlem nr: 2 682



          CITAT (Alba @ 22-09-2012, 20:51) *
          Jag funderar på det här med vad man kan se och inte se beroende på om man är inloggad eller ej.

          Om jag inte är inloggad kan jag läsa inlägg. Jag kan även se vilka medlemmar som är inne och vem som har fördelsedag men jag kan inte se bilder som läggs in i inläggen.

          Jag tycker det är så ologiskt. Vem som är inloggad och vem som har födelsedag borde ju endast medlemmar se.
          Om jag som icke inloggad kan läsa så borde jag ju kunna se bilderna i inläggen också.

          Finns det någon anledning till varför det är så ?


          Tror bilderna fortfarande bara är för medlemmar (inloggade) på samma sätt, som du inte kan läsa en medlemsprofil.
          Bilder JAG lägger ut här, är för odlas inloggade medlemmar och inte för Googles sökare... tummenupp.gif


          --------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2
           
          Citera
          Alba
          Inlägg 22-09-2012, 22:25
          Länk hit: #3


          Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem sedan:
          30-08-2006
          Medlem nr: 8 513



          Jag tror ju att dom hittar bilderna i alla fall om dom vill.
           
          Citera
          andersen
          Inlägg 23-09-2012, 08:55
          Länk hit: #4


          Medlem
          Antal inlägg: 4 125
          Medlem sedan:
          01-11-2002
          Medlem nr: 51



          CITAT (Alba @ 22-09-2012, 20:51) *
          Jag funderar på det här med vad man kan se och inte se beroende på om man är inloggad eller ej.

          Om jag inte är inloggad kan jag läsa inlägg. Jag kan även se vilka medlemmar som är inne och vem som har fördelsedag men jag kan inte se bilder som läggs in i inläggen.

          Jag tycker det är så ologiskt. Vem som är inloggad och vem som har födelsedag borde ju endast medlemmar se.
          Om jag som icke inloggad kan läsa så borde jag ju kunna se bilderna i inläggen också.

          Finns det någon anledning till varför det är så ?


          Jag tycker att forumet bara borde vara för medlemmar, dvs är man inte inloggad så skall man inte kunna läsa och skriva i forumet.


          --------------------
          Problemet är inte de onda människorna
          utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King.


          Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T.

          Att inte cykla är att gå för långt.

          Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.
           
          Citera
          Biggan_
          Inlägg 23-09-2012, 16:46
          Länk hit: #5


          Medlem
          Antal inlägg: 35 147
          Medlem sedan:
          15-04-2005
          Medlem nr: 5 447



          CITAT (andersen @ 23-09-2012, 09:55) *
          Jag tycker att forumet bara borde vara för medlemmar, dvs är man inte inloggad så skall man inte kunna läsa och skriva i forumet.

          Jag tror forumet missar många nya medlemmar då, och det vore synd. Jag tror inte man registrerar sej på ett forum som man inte kan kolla in innan.


          --------------------
          Biggan
          *****************
          Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom.
          Eyvind Johnson

           
          Citera
          Peztis
          Inlägg 23-09-2012, 17:07
          Länk hit: #6


          Medlem
          Antal inlägg: 8 521
          Medlem sedan:
          18-01-2009
          Medlem nr: 20 608



          Var det inte så ett tag i vintras att man måste vara inloggad för att läsa i forumet? Det var många som reggade sig då, om jag minns rätt.

          Fast det är ju också så att en del har en öppen sida med artiklar och annat intressant att läsa men för att använda sig av forumet måste man vara inloggad.

          Men jag håller med om det som Alba skriver, att det är ologisk att man kan se födelsedagsbarn osv men inte bilderna.


          --------------------


          * ~~~ * Besök gärna min blogg bladsomblad.blogspot.com * ~~~ *
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 23-09-2012, 17:14
          Länk hit: #7


          Medlem
          Antal inlägg: 19 793
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          CITAT (Biggan_ @ 23-09-2012, 17:46) *
          Jag tror forumet missar många nya medlemmar då, och det vore synd. Jag tror inte man registrerar sej på ett forum som man inte kan kolla in innan.

          Nej jag skulle aldrig ha vågat registrera mig och förresten skulle jag inte hittat hit om jag inte kunnat läsa här först.


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera
          FruTrädgårdstomt...
          Inlägg 24-09-2012, 08:06
          Länk hit: #8


          Medlem
          Antal inlägg: 486
          Medlem sedan:
          14-08-2011
          Medlem nr: 71 323



          CITAT (Biggan_ @ 23-09-2012, 17:46)
          Jag tror forumet missar många nya medlemmar då, och det vore synd. Jag tror inte man registrerar sej på ett forum som man inte kan kolla in innan.


          CITAT (Myosotis) Nej jag skulle aldrig ha vågat registrera mig och förresten skulle jag inte hittat hit om jag inte kunnat läsa här först.

          tummenupp.gif
          Håller helt med, internet dräller av diskussionsfora, en hel del är bara skit. Man vill veta vad man reggar sig för annars får det vara.


          --------------------
          "Il faut cultiver notre jardin." Ur 'Candide' -- Voltaire

          Zon 3
           
          Citera
          Aqvakul
          Inlägg 24-09-2012, 09:36
          Länk hit: #9


          Medlem
          Antal inlägg: 94 306
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          Medlem och inloggad för att skriva, annars bör det vara fritt...

          Hur ska vi annars få nya medlemmar?


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          HelénE
          Inlägg 24-09-2012, 10:55
          Länk hit: #10


          Medlem
          Antal inlägg: 926
          Medlem sedan:
          31-03-2003
          Medlem nr: 1 028



          Jag håller med om att det är ologiskt att man inte kan se en bild men se vilka som är inloggade och när de har födelsedag.

          Det händer mig ibland när jag googlar efter något att jag stöter på en odlasida och när jag klickar upp den så är jag som ej inloggad, det vore trevligt att kunna se bilden utan att vara inloggad, tror inte odla skulle förlora medlemmar å det, snarare tvärtom för då syns det ju än bättre vilket bra forum det är.

          Däremot bör man givetvis vara inloggad om man ska kunna besvara eller starta inlägg.

          Jag tror på ett forum som i dag som det går att se i innan man reggar sig. Jag skulle aldrig anmäla mig till ett forum som jag först inte kunnat se vad det ger mig.

          HElén



          --------------------
          Helén
          Zon 2, utanför Stockholm
           
          Citera

          SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):


           

          Enkel version Datum och tid: 29-03-2024, 00:15
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon