Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat
Laddar varukorgen
0 kr(0 st)
  • Totalt: 0 kr
Till kassan

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
> Var ska man starta?
leniejame48
Inlägg 13-01-2021, 13:39
Länk hit: #1

Medlem
Antal inlägg: 1
Medlem nr: 93 361

Jag har aldrig haft ett växthus förut men jag har forskat mycket på senare tid. Jag är i 9b (Central Florida) och försöker ta reda på hur jag ska sätta igång en som kan tåla de typer av vindar och stormar vi ser här. Enligt vad jag har sett i recensioner verkar det som om de inte är så bra mot vind.

Jag skulle bygga min egen men jag är för närvarande en hyresgäst så jag vet att jag kommer att flytta igen i framtiden. Som sagt något jag kan flytta skulle nog vara bättre. Om jag skulle hämta en av lådbutikssatserna och använda reparationstejp för glasrutor på alla luckorna och förankrade det hela med spikar, tror du att det skulle kunna motstå stormar utan att bli en drake?

Mitt mål är att sälja suckulenter och andra krukväxter online, för vad det är värt.

Tack!https://omegle.onl/ vshare

Redigerat av leniejame48: 16-01-2021, 19:47

Citera
Åsa, mälardalen ...
Inlägg 18-01-2021, 08:50
Länk hit: #2

Medlem
Antal inlägg: 18 362
Medlem nr: 31

Det är nog inte så många här som har erfarenhet av vilka växthuskonstruktioner som klarar det slags väder det är där du bor. Kanske du lättare hittar nån av fråga på Gardenweb där finns det gott om olika amerikanska trädgårdsforum för olika delar av USA

--------------------
Mvh Åsa

Människor kan diskutera, men naturen agerar. (Voltaire)

Citera

Skriv svarNytt inlägg
2 användare läser den här tråden just nu (2 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-01-2021, 15:40

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon