Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > Amorphophallus konjac = konjak knölkalla, hittade flera "telningar", vem vill ha?
          Lilla Birka
          Inlägg 13-01-2008, 16:50
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 4 878
          Medlem sedan:
          06-02-2007
          Medlem nr: 9 054



          Tog fram krukan med den nedvissnade knölkallan idag för att leta efter en liten knöl som jag lovat Fenja. Hittade sammanlagt 8 stycken!!! Två är bortlovade och de två minsta bör gå tillsammans för jag vet inte om de är grobara. Moderplantan, vars knöl jag inte sett på ett par år så där, har vuxit så jag bara gapade.... den är stor som ett hönsägg!!! De små är från lillfingernagel- till tumnagelstora. Den som vill ha får skicka ett pm för att få min adress och sedan skicka ett frankerat kuvert som kan hysa en liten knöl så postar jag det snarast. Jag vill inte ha vare sig pengar eller andra växter tillbaka, jag vill bara dela med mig av den här roliga växten. Vill någon se hur den ser ut så finns det bild från mitt inlägg under krukväxter den 17 sept 2007.


          --------------------
          Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.
           
          Citera
           
          Nytt inlägg
          Svar
          komakino
          Inlägg 26-03-2020, 00:33
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem sedan:
          26-03-2020
          Medlem nr: 90 856



          Hej. Så här 12 år senare; är det någon som har en knöl/planta över eller vet var man kan gå tag på det?
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 19-04-2024, 04:08
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon