Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

           
          Skriv svarNytt inlägg
          > Flytta underavdelningar + byta namn på ett forum?
          Kryddan03
          Inlägg 07-09-2012, 20:58
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 1 257
          Medlem sedan:
          17-03-2004
          Medlem nr: 3 013



          Nu får ni ta fram stora penseln och måla kors i taket då jag egentligen inte vill ha fler underavdelningar i Allmänna forumet! Men, samtidigt förespråkar jag gärna konsekvens då det oftast förenklar för alla. wink.gif

          Jag undrar om det skulle vara en god idé att flytta underavdelningarna "Datorfrågor" och "Fotografering" till Allmänna forumet istället och samtidigt byta namn på forumet "Forumteknik" till "Supportforum"?
          Både datorfrågor och fotografering har ju indirekt ofta med vårt odlingsintresse att göra men inte så direkt att det passar i trädgårdsforumet (eller Odlingsforumet som jag inom parentes skulle vilja att det heter wink.gif) och inte så indirekt att det borde förpassas till ett forum som egentligen skall handla om tekniken forumet.
          Vi tar ju foton på våra odlingar och vill ventilera hur man gör det på bästa sätt och sedan vill vi kanske diskutera om hur man på bästa sätt hanterar och förbättrar dessa i en dator t ex. Eller också vill vi bra diskutera lite mer allmänt (wink.gif) om fotografering och datorer - precis som vi idag gör kring husdjur och natur etc.

          På supportforumet kan man ta allt som handlar om och frågor kring användandet och handhavandet av själva forumet i stort. T ex hur man lägger in bilder, länkar, trådar från ledningen om tekniska förändringar i forumet, frågor som "varför funkar inte...? osv

          Redigerat av Kryddan03: 07-09-2012, 21:07


          --------------------
          Odlar på taket i zon II
           
          Citera
          pejori
          Inlägg 07-09-2012, 21:00
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem sedan:
          12-01-2004
          Medlem nr: 2 682



          CITAT (Kryddan03 @ 07-09-2012, 21:58) *
          Nu får ta fram stora penseln och måla kors i taket då jag egentligen inte vill ha fler underavdelningar i Allmänna forumet! Men, samtidigt förespråkar jag gärna konsekvens då det oftast förenklar för alla. wink.gif

          Jag undrar om det skulle vara en god idé att flytta underavdelningarna "Datorfrågor" och "Fotografering" till Allmänna forumet istället och samtidigt byta namn på forumet "Forumteknik" till "Supportforum"?
          Både datorfrågor och fotografering har ju indirekt ofta med vårt odlingsintresse att göra men inte så direkt att det passar i trädgårdsforumet (eller Odlingsforumet som jag inom parentes skulle vilja att det heter wink.gif ) och inte så indirekt att det borde förpassas till ett forum som egentligen skall handla om tekniken forumet.
          Vi tar ju foton på våra odlingar och vill ventilera hur man gör det på bästa sätt och sedan vill vi kanske diskutera om hur man på bästa sätt hanterar och förbättrar dessa i en dator t ex. Eller också vill vi bra diskutera lite mer allmänt ( wink.gif ) om fotografering och datorer - precis som vi idag gör kring husdjur och natur etc.

          På supportforumet kan man ta allt som handlar om och frågor kring användandet och handhavandet av själva forumet i stort. T ex hur man lägger in bilder, länkar, trådar från ledningen om tekniska förändringar i forumet, frågor som "varför funkar inte...? osv


          Låter helt OK. i mina ögon.


          --------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2
           
          Citera
          Krolliljan
          Inlägg 07-09-2012, 21:02
          Länk hit: #3


          Medlem
          Antal inlägg: 10 191
          Medlem sedan:
          20-05-2007
          Medlem nr: 10 539



          Bra idé tummenupp.gif


          --------------------





           
          Citera
          *Stintan*
          Inlägg 07-09-2012, 21:49
          Länk hit: #4


          Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem sedan:
          04-08-2005
          Medlem nr: 6 301



          Men då missar dom som bara är i Trädgårdsforumet och inte vill se Allmänt forum det. g.gif


          --------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
           
          Citera
          Kryddan03
          Inlägg 07-09-2012, 21:52
          Länk hit: #5


          Medlem
          Antal inlägg: 1 257
          Medlem sedan:
          17-03-2004
          Medlem nr: 3 013



          CITAT (*Stintan* @ 07-09-2012, 22:49) *
          Men då missar dom som bara är i Trädgårdsforumet och inte vill se Allmänt forum det. g.gif

          He, he, touché? wink.gif
          Eller också lockar det medlemmar till allmänna forumet som upptäcker att det faktiskt finns annat än "småtjafsavdelningen" där. biggrin.gif


          --------------------
          Odlar på taket i zon II
           
          Citera
          Toney
          Inlägg 14-12-2014, 20:15
          Länk hit: #6


          Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem sedan:
          14-12-2014
          Medlem nr: 81 059



          Vi tar ju foton på våra odlingar och vill ventilera hur man gör det på bästa sätt och sedan vill vi kanske diskutera om hur man på bästa sätt hanterar och förbättrar dessa i en dator t ex. Eller också vill vi bra diskutera lite mer allmänt ( wink.gif ) om fotografering och datorer - precis som vi idag gör kring husdjur och natur etc.


          --------------------
          Gets
           
          Citera

          SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):


           

          Enkel version Datum och tid: 28-03-2024, 11:34
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon