Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


           
          Skriv svarNytt inlägg
          > Får jag lov att presentera;, Dante och Nero
          ebbasiglite
          Inlägg 13-05-2010, 20:41
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 47
          Medlem sedan:
          12-05-2010
          Medlem nr: 30 103



          Jag tänkte passa på att visa upp killarna i mitt liv; det är dem som tar upp all min tid och jag älskar dem nå' otroligt mycket.

          Dante 1

          Dante 2

          Det är min ögonsten; Dante. Han är en ljus Cornish rex kille som är nöjd med det mesta. Han ska sova på min bröstkorg och pussa mig i ansiktet när jag ska sova.

          Nero 1

          Nero 2

          Nero är en Maine coon kille som har bott hos oss tre veckor. Killarna är bästa polare och dem får hjärtat att slå ett extra slag varje gång dom är söta emot varandra.

          Här kommer en sista bild på verkligen alla killarna i mitt liv; Dante, Nero och Husse.


          Det finns fler bilder och en del filmer på http://cornishcoon.blogspot.com/ Den sidan uppdateras ganska få ofta; eller iaf när kameran töms för dem är mina enda modeller. rotfl.gif

          Redigerat av ebbasiglite: 13-05-2010, 22:07
           
          Citera
          Christina i Taxi...
          Inlägg 13-05-2010, 21:18
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 3 894
          Medlem sedan:
          24-05-2004
          Medlem nr: 3 702



          Go´a kissar! wub.gif
          Allra, allra go´ast var Nero2 wub.gif wub.gif

          Lägg gärna in bilderna direkt i inlägget.
          Eftersom det är så många inlägg på Odlas forum är det inte alltid att man ids öppna länkar till bilder tyvärr....



          --------------------
          När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst!
          MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!

           
          Citera
          ebbasiglite
          Inlägg 13-05-2010, 22:05
          Länk hit: #3


          Medlem
          Antal inlägg: 47
          Medlem sedan:
          12-05-2010
          Medlem nr: 30 103



          Jag provade det först; då man skulle skriva länken på bilden... (ny här) Och dem blev jättestora och det skapades en horisontell skroll; vilket jag antar ingen uppskattar speciellt mycket. rolleyes.gif

          Hur får man ner bilderna till "korrekt" storlek?

          Och tack förresten! Dom är mina änglar!
           
          Citera
          Myosotis
          Inlägg 14-05-2010, 08:15
          Länk hit: #4


          Medlem
          Antal inlägg: 19 794
          Medlem sedan:
          30-09-2007
          Medlem nr: 12 674



          Måste erkänna att jag också är för lat för att klicka på länkar... whistling.gif Du kan förminska genom att högerklicka på filen, öppna med Paint. Där kan du ändra storlek (man skriver in procent). Vill man ha stora bilder som man ändå inte behöver scrolla i kan du testa att minska dem till 30-40% om de har hög upplösning från början. Sen kan du klicka på "Hämta albumbilder" här nere till vänster när du skriver svar. Längst ner står det "Skapa album och ladda upp bilder här". Alternativt kan du ladda upp en fil här nere till höger, men då blir bilden väldigt förminskad och får en ram om den inte är pytteliten från början. Var det något så när begripligt? Fråga igen annars, det är mycket funktioner att lära sig i början och vi hjälper så gärna till. kompiskram.gif

          Nu har jag tittat på bilderna också, så söta!


          --------------------
          Det ska gå.

           
          Citera

          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 25-04-2024, 06:33
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon