Full version: Text med bilder
gräsfritt
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Biggan_
giggle.gif
Tapio
Halaj!

Själv undrar jag bara varför gräsfritt gick in och redigerade inlägget. Ett m för lite eller ett för många?

Jag antar att inlägget har triggats av att industrisemestern börjar nu. Fast jag får inte ihop det med bilden?

I vilket fall som helst vill jag infalla med ett:
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Ähh, jag bara tramsar. Bortse.

//T
skånepåg
ppPPppPppp
*Stintan*
Det är ju en testavdelning då ska man väl inte behöva få fåniga kommentarer. Det är väl jättebra att man kan testa att lägga in bild t.ex. när man aldrig gjort det förut i forumet.
gräsfritt
Bra att det finns klarsynta individer som Du. Sedan finns det tramsiga.

Vad jag ville prova var att lägga in bilder, inte text. Jag lyckades lägga in en bild och avsikten var att därefter lägga in ytterligare en och att lära mig hur man får ett avstånd mellan dem.
Men det lyckades inte, i andra forum går det bra.
skånepåg
CITAT (gräsfritt @ 08-07-2011, 20:57) *
Bra att det finns klarsynta individer som Du. Sedan finns det tramsiga.

Vad jag ville prova var att lägga in bilder, inte text. Jag lyckades lägga in en bild och avsikten var att därefter lägga in ytterligare en och att lära mig hur man får ett avstånd mellan dem.
Men det lyckades inte, i andra forum går det bra.

Om du klickar på Hantera uppskickade filer precis här under, så får du upp bilderna i meddelandet och kan ändra och annat ^^
Biggan_
CITAT (gräsfritt @ 08-07-2011, 20:57) *
Sedan finns det tramsiga.


Det var inte meningen att tramsa till ditt inlägg!

Förlåt mej! Men det jag fnittrade åt var att sågklingan och m:en var så lika!

Skall du ha bilderna bredvid varandra så slå mellanslag mellan bilderna tills du är nöjd med avståndet.
Krolliljan
Eftersom jag inte ser bilden gissar jag vad du testar utifrån vad jag testade när jag skulle börja lägga in bilder. Kanske du har någon nytta av :
När du laddat upp bilden ska du trycka på pilen vid hanterade uppskickade bilder och sedan på rutan med det gröna krysset. Vill du ha flera bilder tryck på mellanslag sedan enter och tryck sedan grönt för nästa bild. smile.gif
gräsfritt
Då gör jag ett nytt försök

Kniven är slipad och kontrollerrad vad gäller statisk obalans

[attachment=62627:4DA922C6.jpg]

Ett problem är att klipparen gräver ner sig i bakkant vid backning

[attachment=62628:C97B7999.jpg]


Kollade och nu verkar det som om jag fattat hur man gör. thanks.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon