Peztis
Snart börjar mässorna och det brukar ju vara en dag när många träffas.
Jag är lite nyfiken på vilken dag ni planerar att strosa runt på Älvsjömässan?

Själv planerar jag gå på fredagen eftersom jag inte jobbar på fredagar. Men om det är många som tänker gå på lördagen så kanske man ska tänka om...? Det vore så roligt att ge en del av er en riktig kram!

Så, vilken dag planerar du gå?
Irene_L
Jag kommer gå på lördagen!

Vi från Odla brukar ha en träff då så det vore roligt att få hälsa på dig också! tummenupp.gif
Margith
Jag går också på lördag (och en kort sväng på söndag)

Jag jobbar på fredag och har styvt 100 mil till Älvsjö, så jag har inget annat alternativ.

Jag hoppas att du tänker om Peztis. Jag har sparat en riktigt stor kram till dig smiley_small_hug.gif
Maggan H
Jag kommer också på lördagen! crazy.gif Däremot inte på lördagskvällen, den tillbringas hos syster o svåger.
Du kan väl komma på lördagen istället/också, Peztis? yes.gif
Lady Hamilton
Samma här Lördag är jag där men också på Söndagen (vill inte missa Holländarnas rea giggle.gif det är såååå kul att stå o se på när de i ren desperation nästan kastar löka å knölar på folk för att de skall köpa så Holländarna slipper kasta så mycket i kontainrarna)
Peztis
Oj... Måste kanske tänka om...
Ska bara få ihop det här hemma också. Jaja, än finns det ju tud att fixa och trixa!
merlin68
Är det nån som går på mässan redan på torsdag? Jag och en väninna går alltid på torsdagen för annars är det ju slut på de bästa fröerna wink.gif.....Skulle vara trevligt att fika med nån odlait smile.gif
Frejas_frön
Jag går på mässan torsdag förmiddag, för att inte missa intressanta fröer och sticklingar. Ibland med sällskap och ibland utan så gärna en fika paus..... var och när?
hattstugan

Jag kommer endast på söndagen i år! Skulle mer än gärna vara där på lördagen och träffa er alla igen men med både en måg och son som fyller år så är det söndagen söm gäller!
Finns det inte nån Odlait som är där på söndag och kan tänka sig en fika??
Åsa, mälardalen zon 2
Skippar faktiskt mässan iår tycker den ser likadan ut varje år, i stort sett aldrig något nytänk och det säljs mest pelargonsticklingar och liknande.
Lady Hamilton
CITAT (hattstugan @ 12-04-2012, 09:02) *
Jag kommer endast på söndagen i år! Skulle mer än gärna vara där på lördagen och träffa er alla igen men med både en måg och son som fyller år så är det söndagen söm gäller!
Finns det inte nån Odlait som är där på söndag och kan tänka sig en fika??



Jag och Anki V är där PM:ar mitt mobilnummer så kan du höra av dig på söndagen om du vill träffa oss
Peztis
Det blir imorgon som jag försöker ta en vända. Får inte ihop det annars...

Å vad synd, det är ju en del som jag verkligen hade velat ge en kram!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon