Full version: Head reklam
Mackan
Hej!

Eran nuvarande reklam som ligger i huvudet (högst upp på sidan) ligger "ovanför" den pop-up reklam som ständigt kommer upp. I mitt fall går det alltså inte klicka ner reklamen och sedan logga in. Så som det är nu kan jag inte logga in med min bärbara dator med tanke på upplösningen på skärmen eftersom reklamen högst upp ligger ovanför pop-up fönstret.

Kanske dags att sluta med massa dålig pop-up reklman på sidan och få detta att se lite mer seriöst ut!
*Stintan*
Det finns en liten ruta längst ner i högra hörnet som du kan klicka i för att inte rutan ska visas igen....om det är den om Nyhetsbrevet du menar.

Har du testat att klicka mitt på popuprutan för att få den att lägga sig överst?
Mackan
Hej!

Detta gäller bara när jag använder min lilla bärbara, med de andra datorerna så är fönstret såpass stort att hela rutan syns.

Spelar ingen roll om jag klickar i att det inte skall visa sig då jag inte kan klicka ner fönstret smile.gif

Nä det händer inget när jag klickar på pop-upen.

Men detta är ju inget jätteproblem, men tycker det är synd.
andersen
Samma sak händer mej när jag går in på forumet med mobilen, det borde finnas en app för mobil till forumet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon