jaj-51
Bajsande hund tvingade plan att nödlanda

Snacka om överkänsliga passagerare thumbdown.gif
Whiskuchi
Får hundar vara lösa i kabinen?! (jag tycker inte det var så överkänsligt, en del skithögar - särskilt lite lösare - luktar rent vidrigt och om folk kräks förstår jag att de går ner)
theseraphim
Full förståelse för det luktar pyton speciellt i ett område där luften cirkuleras runt hela tiden(tryckkabin)
jaj-51
CITAT (theseraphim @ 01-06-2014, 14:23) *
Full förståelse för det luktar pyton speciellt i ett område där luften cirkuleras runt hela tiden(tryckkabin)



Luften i ett passagerarplan cirkuleras egentligen inte alls. Det är mera principen rakt in och direkt ut kompiskram.gif

http://www.nyteknik.se/popular_teknik/tekn...ticle264382.ece
pejori
CITAT (jaj-51 @ 31-05-2014, 23:10) *
Bajsande hund tvingade plan att nödlanda

Snacka om överkänsliga passagerare thumbdown.gif

Så du menar att när en hund skitit tre gånger på samma plan,så är man överkänslig om man spyr av lukten?
Du har inte hund va? smile.gif
jaj-51
CITAT (pejori @ 01-06-2014, 23:05) *
Så du menar att när en hund skitit tre gånger på samma plan,så är man överkänslig om man spyr av lukten?
Du har inte hund va? smile.gif

Helt rätt jag har inte hund men har levt med några Ruff, Tessi, Jack, Snobben, Fanny, Flinta ...

Jo då att plocka och tvätt lite skit från en hund är inte så märkfärdigt kompiskram.gif
theseraphim
Förstår inte varför hunden fick vara i kabinen?
*Stintan*
Måste ha varit en liten hund, dom får åka i väska i kabinen.
pejori
Det var en Ledarhund. Dom reser som folk.
Motti
Fanns säkert en och annan välmående passagerare som la av en rökare också !
jaj-51
CITAT (Motti @ 29-06-2014, 00:56) *
Fanns säkert en och annan välmående passagerare som la av en rökare också !


Och på sena natt bussen kommer det nog ett och annat i retur ut genom "tratten" också ...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon