silos
Hur kan jag plockera medlemmar?
Och kan de fortfarande läsa vad jag skriver?
Annars är det ju ingen mening att plockera dem!
Bengalow
Silos, det heter "blockera"...Det gör man i inställningar. Men varför vill du göra det?
silos
CITAT (Bengalow @ 02-04-2015, 13:02) *
Silos, det heter "blockera"...Det gör man i inställningar. Men varför vill du göra det?


Jag kom på det nyss att det heter blockera!
Det är så att jag är innerligt trött på några medlemmar här och speciellt en av dessa så jag skulle inte vilja att de kunde läsa vad jag skriver!
Bengalow
Blockeringen innebär, att dessas inlägg inte visas hos dig. Inget annat. Du kan inte stänga av andra medlemmar från att se dina inlägg. Detta är ett öppet forum, där alla har tillgång till det skrivna.
silos
CITAT (Bengalow @ 02-04-2015, 13:38) *
Blockeringen innebär, att dessas inlägg inte visas hos dig. Inget annat. Du kan inte stänga av andra medlemmar från att se dina inlägg. Detta är ett öppet forum, där alla har tillgång till det skrivna.


Tack,då förstår jag att det är totalt meningslöst att blockera medlemmar!
Rhonda - 51Aussie
Har nyligen fått en elak kommentar till ett av mina inlägg. (personen är ej född här i Sverige).
När man klickar på "blockera" o skriv in medlemets namn då betyder det att de inte kan skicka meddelande till dig.

Klicka man på "ignorera medlem" då kan du inte se deras kommentarer på dina inlägg MEN de FÅR kommentera dem.
FEL tycker jag!
Jag mejlade admin häromdagen o de sade att den möjligheten inte finns (att blockera någon från att skriva i dina inlägg).
Personen det gäller svarar på allas inlägg varken vi har bett om råd eller inte. Jobbigt tycker jag! Men nu ser jag inte vad han skriver på mina inlägg - bättre än inget.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon