Full version: Vad göra nu ?
Mjärden
Nu när jobbet och pysslet i trädgårdar och kolonilotter börjar ta slut - vad gör ni då att all ledig tid ?
silos
Handarbeta,läser böcker,skapar konst,går till Frälsningsarmén,promenera etc...
Det finns alltid nått att göra!
caprifol
Går jättelånga promenader, läser och simmar - på Kreta - tills det är dags att åka hem för att plocka fram adventsstjärnan.
strandskatan
Hemmet försummas så gravt under odlingssäsongen att jag är glad om jag får ordning på torpet till jul och sen är det snart dags med frösådder igen...
Huggorm
Som sagt, fixa lite inomhus som försummats under sommarhalvåret. Jag städade och torkade ur kylskåpet igår till exempel, det har behövts ett tag. Sedan skall jag börja röja i min lilla verkstad, där ser för bedrövligt ut just nu.
Mjärden
Skifta till vinterdäck
zarda
Stalkar småfåglarna i fågelmataren med kameran och sitter med raggsockar på framför öppna spisen med en god kopp kaffe. smile.gif
Aqvakul
Blir lite idelikt, tyvärr. Men kanske man behöver varva ner...
Uggi
Väntar på att mina två döttrar med fam. skall komma hit och prata julklappar samt lite FarsDagsfirande.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon