Full version: Magnolior!
Pillan
Köpte en stjärnmagnolia förra året och den är överfull med blommor. Trodde de skulle vara vita men de är faktiskt svagt rosa. Digitalkameran har lagt av annars hade jag satt in en bild!

Jag rekommenderar dem med varmt hjärta!
katti
Åh, vad fint... kan du inte låna någons kamera så vi får se?
LindaA
Visst är de vackra?
Vår Magnolia satt igång att slå ut sina blommor på allvar igår, och jag är överlycklig!

Naturligtvis lånade vi ut digitalkameran igår, så det blir inga bilder från mig heller....
men å andra sidan var det min syster som lånade kameran för att ta bilder på mitt fjärde systerbarn som föddes natten till söndagen!

..å jag tänkte liksom så att Magnolian blommar nästa år igen, men Oskar blir ju aldrig nyfödd igen....så det var det värt!
vickeva
CITAT (LindaA @ 03-05-2004, 15:07)
!

Naturligtvis lånade vi ut digitalkameran igår, så det blir inga bilder från mig heller....
men å andra sidan var det min syster som lånade kameran för att ta bilder på mitt fjärde systerbarn som föddes natten till söndagen!

..å jag tänkte liksom så att Magnolian blommar nästa år igen, men Oskar blir ju aldrig nyfödd igen....så det var det värt!

Grattis till lille systersonen, jag håller med, han är viktigare än alla magnolier i världen...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon