Full version: När det är halt
Gunvor Nilsson
Bättre halkskydd än så här får man leta efter! Jag har tyvärr ingen aning var dom kan köpas.

/Gunvor
Inga från Närke
De verkar ju jättebra. Framgick det inte på sidan var de kan köpas? /Inga
Christoffer
De ser ju helt underbara ut!!! smile.gif
Gunvor Nilsson
Här kan man beställa. Hur man nu gör? blink.gif

/Gunvor
Annki
Å vad hjälper det, om stora affärskedjor är idioter nog att ha nivåskillnader på 3 cm med stålkant mitt inne i butiken utan minsta varning, så man lik förbaskat bryter axeln? Jo, liiite kanske! Var rädda om er i halkan! Själv törs jag inte ut...
trädgårdskillen
Hej!
Jag har ett par likadana, jag har köpt dom genom motortidningen M
Men då måste man vara medlem! biggrin.gif
Kajsa
Vi har isgator här i Västerås, men även i trädgården, på väg från matkomposten åkte jag på höften ikväll, tacksam att jag inte bröt mig, blev mest snopen oj så fort det gick huh.gif
netaave
Jag har nåt liknande fast med kedjor som har små hullingar på sig under. Bergssteiger heter dom och görs av en firma i Linköping som också gör snökedjor för bilar.
Jag har köpt mina på Vobis, som är en affär för handikapphjälpmedel. Den affären finns bl.a. i Uppsala och jag har för mig dom säljer på postorder också.
Man behöver inte ta av dom om man går in för de repar inte, varning för de första stegen på ett stengolv bara.
Idag gick jag upp för en helt osandad backe på rena glansisen, inga problem.
Dom skramlar lite bara.

Här är den http://www.klenoden.com/halkskydd.html
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon