Eva i Skåne
Om jag förstår rätt så går det inte att söka i medlemslistan, bara bläddra.

Om jag vill ha tag i någon som inte skrivit på väldigt länge, t ex "Pernilla från Finspång" tror inte vi har någon med just det namnet så vill jag kanske hitta henne och se om hon har någon mail.
Det är ganska drygt att bläddra i medlemslistan till man kommer till P då.

Återstår att söka i sökfunktionen då, eller...?
Virgo
Ja det är ett elände att bläddra igenom hela alfabetet innan man hittar "virgo".

I andra forum så finns det "knappar" från a-ö och då är det lätt att hitta den man söker.

Minns inte om jag har tagit upp detta problem med webbis, men det blir nog ingen ändring där heller. sad.gif
jendah
Om du har namnet kan du, till höger om vanliga sökningen använda "Sök efter inlägg skickade av en speciell medlem"... Då får du upp alla trådar den personen skrivit i, och där i finns ju användarnamnet, och går att klicka på. Inte optimalt, men bättre än inget alls smile.gif
Berith
CITAT (Virgo @ 07-02-2005, 00:00)
Ja det är ett elände att bläddra igenom hela alfabetet innan man hittar "virgo".

I andra forum så finns det "knappar" från a-ö   och då är det lätt att hitta den man söker.

Minns inte om jag har tagit upp detta problem med webbis, men det blir nog ingen ändring där heller.   sad.gif

Sluta och gnäll på Ingemar, snälla Wille. unsure.gif
Du valde väl själv att kalla dej Virgo? Hade du t.ex. kallat dej Anna-Britta hade du hamnat mycket högre upp på rankingen. sleep.gif

Bra påpekande Eva, sånt som gör saker och ting lättare är bra! wink.gif biggrin.gif
Eva i Skåne
CITAT (Berith @ 07-02-2005, 06:48)
Du valde väl själv att kalla dej Virgo? Hade du t.ex. kallat dej Anna-Britta hade du hamnat mycket högre upp på rankingen. sleep.gif

laugh.gif laugh.gif wub.gif
Eller åtminstone Anna-Wille biggrin.gif
Berith
laugh.gif tongue.gif Anna-Wille! Jaa varför inte.... Kan nån kalla sej för Åsa-Nisse kan väl Anna-Wille också finnas.
Virgo
Ska tänka på det nästa gång systemet kraschar och alla får börja om från början,

men då blir det kanske Allways-Virgo laugh.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon