fruberglund
Funderar på att skicka efter lite från Rosenlust, några saker blev jag så sugen på t.ex. den blåa rosen smile.gif

Men först vill jag nog se vad Odla kommer ha för perenner för försäljning eftersom jag var så nöjd med dem när jag beställde förra året.

Någon som vet när de kör igång (Sylvia t.ex).
Virgo
nu så har dom skickat ut ett mail till alla som vill ha info från odla.
Så det är bara till o beställa, växterna (knölar- rötter) kommer så fort vädret tillåter.
Göran Carlsson, Odla.nu
Perennerbjudandet kommer i slutet av mars. Där är rätt många roliga sorter men några blåa rosor kommer vi inte att sälja.
Kajsa
Och av knölar och lökar föll jag pladask för Kaphyacint, Tofsliljan.
Liljor är underbara, vad jag nu ska få ner dom biggrin.gif
fruberglund
CITAT (Göran Carlsson @ Odla.nu,09-02-2005, 15:13)
Perennerbjudandet kommer i slutet av mars. Där är rätt många roliga sorter men några blåa rosor kommer vi inte att sälja.

Haha, nä, det trodde jag inte heller men jag behöver ju inte beställa resten förrän jag ser vad ni har. Jag hade ju fler plantor jag ville ha men om ni säljer ungefär samma sorter så beställer jag hellre från er och tar rosen från Rosenposten istället smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon