fruberglund
Har varit så sugen på Exotics drake sen jag såg den och så hittade jag att plantmarknaden i Lindesberg sålde trädgårdsfigurer från de som tillverkat draken.

Mailade dem och frågade om de skulle få in några figurer i år och fick svar att företaget hade gått i konkurs.

Det finns dock hopp för en drake-frälst och det är att ett tyskt företag ska börja tillverka istället. Nu återstår bara att se om det blir några drakar och om kvalitén håller måttet (Exotics drake ser väldigt fin ut i alla fall).

Här är en bild om någon glömt hur draken såg ut, det är den bakre figuren som är draken alltså, den andra är en hund smile.gif laugh.gif laugh.gif biggrin.gif tongue.gif
Exotics drake
Åsa zon 6
Å nej! Jag har nämligen en sådan drake och älskar den. Det ska dessutom finnas (ska ha funnits) en annan variant som ligger och solar magen, och den har jag haft funderingar på att försöka få tag i. Du kan väl tala om ifall du får någon klarhet i det hela.

Åsa
Lena
Den är sååå härlig, en trädgård här hade såna i sin vårbrochyr i fjol, men sen gick de ej att köpa, de sa att hela lasten hade råkat ut för ett missöde och hade gått sönder, annars hade jag köpt en figur, det fanns andra läckra figurer oxå

Lena zon 4
fruberglund
Jag skulle höra av mig till dem om ca 2 veckor igen så skulle de kolla upp lite mer. Jag återkommer om detta vid senare tillfälle!
Exotic
Då förstår jag varför dem inte har svarts på mina mail det sista 6 mån..
Synd för jag hade best flera redan förr förra somaren.

Får se vad som händer med deny tyska då , du får berätta mera om dem smile.gif

För jag älskar värkligen deras figurer wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon