nina L
När jag klickar på ( Gå till första olästa inlägg ) så hamnar jag alltid på sista sidan, även om jag inte har läst ett enda inlägg i just den tråden. Ska det vara så eller är det bara min dator som gör så?
Berith
Det står väl Gå till sista olästa inlägg? rolleyes.gif Vet att det varit uppe till diskussion tidigare, och att det gör skillnad på att hamna på sista eller första olästa...
nina L
nej Det står faktist " Gå till första olästa inlägg " Jag direkt kopierade texten.
Berith
blink.gif och jag är helt borta.... Var står den texten? Trodde att du menade när man sätter markören på den lilla gröna rutan som visar att det finns nya inlägg sen man var där senast. För då står det sista olästa inlägg...
Virgo
Sidor: (3) < [1] 2 3 > ( Gå till första olästa inlägg )
Så står det faktiskt
Men det visas endast när det är fler sidor än en.

Det har vi diskuterat tidigare som Berith skriver.

Men det är väl ett av webbisens olösta problem och som alltid ligger längst ner i priohögen, eller?
pimpim
Om jag klickar på denna symbolen så kommer jag till första olästa inlägget.

/Pia
Berith
CITAT (Virgo @ 19-03-2005, 16:01)
Sidor: (3) < [1] 2 3 > ( Gå till första olästa inlägg )
Så står det faktiskt
Men det visas endast när det är fler sidor än en.

Det har vi diskuterat tidigare som Berith skriver.

Men det är väl ett av webbisens olösta problem och som alltid ligger längst ner i priohögen, eller?

Ahaa! Hade jag missat totalt, men nu testade jag det också. Heldumt! wink.gif


CITAT (pimpim @ 19-03-2005, 16:30)
Om jag klickar på denna symbolen så kommer jag till första olästa inlägget.

/Pia

Japp, himla smidigt sätt att hamna rätt! biggrin.gif
nina L
Tack för infon om den lilla gröna... tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon