Full version: Fråga om inlägg
Grönblomman
Kan man, på något sätt se sina senaste inlägg? Jag skriver mycket jag vill ha svar på, men tappar lätt bort det i "djungeln" tongue.gif

Har uppskattat funktionen på andra forum, men här tycks jag inte finna den? Finns den, om inte; går det att se vad jag skrivit på annat sätt?

Hoppas nu inte att jag glömmer bort att kolla efter svar på detta inlägg... rolleyes.gif laugh.gif
Posse
CITAT (Grönblomman @ 27-04-2005, 22:24)
Kan man, på något sätt se sina senaste inlägg? Jag skriver mycket jag vill ha svar på, men tappar lätt bort det i "djungeln" tongue.gif

Har uppskattat funktionen på andra forum, men här tycks jag inte finna den? Finns den, om inte; går det att se vad jag skrivit på annat sätt?

Hoppas nu inte att jag glömmer bort att kolla efter svar på detta inlägg... rolleyes.gif  :lol:

Nog inte riktigt vad du efterlyser, men om du klickar på någons användarnamn-länk, står det sedan direkt under dennes namn: "Sök efter alla inlägg av denna medlem".

Apropå att kolla efter svar så använder du dig väl av funktionen "Prenumerera på nya svar" ?
Betty
Om det gröna kuvertet till vänster om rubriken på tråden har en svart prick i mitten så betyder det att du har skrivit i den tråden.
Grönblomman
CITAT (Posse @ 27-04-2005, 22:54)
CITAT (Grönblomman @ 27-04-2005, 22:24)
Kan man, på något sätt se sina senaste inlägg? Jag skriver mycket jag vill ha svar på, men tappar lätt bort det i "djungeln" tongue.gif

Har uppskattat funktionen på andra forum, men här tycks jag inte finna den? Finns den, om inte; går det att se vad jag skrivit på annat sätt?

Hoppas nu inte att jag glömmer bort att kolla efter svar på detta inlägg... rolleyes.gif  laugh.gif

Nog inte riktigt vad du efterlyser, men om du klickar på någons användarnamn-länk, står det sedan direkt under dennes namn: "Sök efter alla inlägg av denna medlem".

Apropå att kolla efter svar så använder du dig väl av funktionen "Prenumerera på nya svar" ?

Nej, det har ingen nämnt? sad.gif

Hur gör man det hittar inte?
Berith
Prenumererar på nya svar...? unsure.gif Det står längst upp och längst ner på varje tråd.
Grönblomman
CITAT (Berith @ 28-04-2005, 09:17)
Prenumererar på nya svar...? unsure.gif Det står längst upp och längst ner på varje tråd.

Du framställer mig som om jag var dum
Posse
CITAT (Grönblomman @ 28-04-2005, 14:33)
CITAT (Berith @ 28-04-2005, 09:17)
Prenumererar på nya svar...?  :unsure:  Det står längst upp och längst ner på varje tråd.

Du framställer mig som om jag var dum

huh.gif Vad menar du egentligen? unsure.gif

Jag tycker att Berith bara gav ett hjälpsamt rakt svar.
Grönblomman
Jag upplevde det så sad.gif
Men tack för ärligheten då!
*Felix matte*
CITAT (Grönblomman @ 28-04-2005, 14:33)
CITAT (Berith @ 28-04-2005, 09:17)
Prenumererar på nya svar...?  :unsure:  Det står längst upp och längst ner på varje tråd.

Du framställer mig som om jag var dum

Va??? Inte för att det angår mig... men.....
borde du inte vara tacksam för alla svar till hjälp du får?...det var iaf jag när jag var ny här och inte riktigt visste hur forumet funkade. unsure.gif wub.gif
kerstin z5-6
Men det är väl en himla trist funktion -vem vill ha en drös mail i sin privata mailbox från odla ,om inlägg ???
Själv har jag också svårt att hålla koll ibland
På mitt andra forum läggs mina sista inlägg till automatiskt i #mina favoriter -där jag även kan spara inlägg jag vill ha kvar -DET tycker jag är bra ..
Här får man nog fortsätta att snabbkolla o försöka minnas -den svarta pricken är ju bra smile.gif
Hälsar K
Berith
CITAT (Grönblomman @ 28-04-2005, 08:06)
CITAT (Posse @ 27-04-2005, 22:54)

Apropå att kolla efter svar så använder du dig väl av funktionen "Prenumerera på nya svar" ?

Nej, det har ingen nämnt? sad.gif

Hur gör man det hittar inte?

CITAT (Grönblomman @ 28-04-2005, 14:33)
CITAT (Berith @ 28-04-2005, 09:17)
Prenumererar på nya svar...?  :unsure:  Det står längst upp och längst ner på varje tråd.

Du framställer mig som om jag var dum

CITAT (Grönblomman @ 28-04-2005, 22:37)
Jag upplevde det så sad.gif
Men tack för ärligheten då!


Vad var det i mitt svar som framställde dej som dum? Kan ju vara bra att veta så jag inte råkar framställa nån som dum igen. wink.gif biggrin.gif

Eftersom jag inte var säker på vad det var du undrade över så la jag in "..." före frågetecknet för att markera min undran. Var det punkterna? Eller unsure.gif -gubben kanske?
Grönblomman
Ursäkta jag vad på lite dåligt humör ohmy.gif smile.gif

Bra funktion! Och mailen kollar jag vaje dag (måste jag) så det är bara o rensa bort.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon