tilde72
Jag har varit inne på en äldre mans hemsida där man får bra tips och råd om gräsmattan. Han har för något år sedan vunnit pris för Sveriges vackraste matta och blivit sponsrad av Weibulls.
Nu söker jag men hittar dessvärre inte denna sida. Jag hoppas att någon här på Odla vet och har snappat upp detta!

Med vänlig hälsning Tilde
pisanggoreng
Den fanns här: http://sigurd.mine.nu/~martin/gras innan, men gör det inte längre. Åtminstone inte idag...
Milex
Olle Berg. Är det den sidan du menar?
tilde72
Tack så mycket , Strömstad zon1. Olle Bergs sida är det!!!

/ Tilde
AndreasBlomquist
Jag bor inte långt från Olle Berg och av ren nyfikenhet så åkte jag förbi hans hus igår. Vad kan man säga? Det är verkligen jättesnyggt med en fin gräsmatta men jag tycker ändå synd om Olles fruga och barn eftersom de antagligen aldrig åkt på semester någon sommar. wink.gif Tänk vad gräsmattan och övriga trädgården skulle förfalla för stackars Olle om allt fick växa fritt i t.ex. 2 veckor och inte han var där och la ner 4-6 timmar om dagen! sleep.gif
Mossa är ju mjukt och skönt jue! rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon