gammelnalle
under hjälpmenyn står:
CITAT
3. Jag vill ändra mina album från "Privata" till "Allmänna" kan jag det?

Ja, du kan när som helst ändra behörigheten på dina album. Från "Privata" till "Allmänna" och tvärtom. Klicka på menyvalet "Redigera album", och klicka sedan på länken "Gör allmänt" under det album du vill ändra behörighet på.


iofs har jag inte valt "privata" men jag hittar ingen markering hur jag kan få er att titta i mitt album (ingen markering under profil..)

att skicka länkar, bilder verkar jag ju ÄNTLIGEN ha fattat galoppen till, TACK vare all hjälp från er odlaiter... men nu vill jag gå ett steg till..

björn
Lady Hamilton
(Jngemar har svarat)
Ingemar
CITAT (gammelnalle @ 20-05-2005, 10:04)
under hjälpmenyn står:
CITAT
3. Jag vill ändra mina album från "Privata" till "Allmänna" kan jag det?

Ja, du kan när som helst ändra behörigheten på dina album. Från "Privata" till "Allmänna" och tvärtom. Klicka på menyvalet "Redigera album", och klicka sedan på länken "Gör allmänt" under det album du vill ändra behörighet på.


iofs har jag inte valt "privata" men jag hittar ingen markering hur jag kan få er att titta i mitt album (ingen markering under profil..)

att skicka länkar, bilder verkar jag ju ÄNTLIGEN ha fattat galoppen till, TACK vare all hjälp från er odlaiter... men nu vill jag gå ett steg till..

björn

Gå in i din kontrollpanel i forumet. Titta under "Redigera profilinformation", där fyller du i dit användarnamn "gammelnalle" där det står "Användarnamn i ditt fotoalbum" om du vill att andra ska kunna titta i ditt album.
Annlo
Jag måste bara tillägga här, att hos mig var det inte mitt användarnamn Annlo som skulle skrivas utan ett användar id som jag använder för att logga in på mitt album!

Jag har säkert gjort fel nånstans men när jag skrev in det under profilinformationen så funkar det!

Lycka till Gammelnalle med dina bilder, man är ju nyfiken av sig!
gammelnalle
ha ha ha!! NU trilla poletten ner.....

Tack Annlo och Ingemar...

tänka att man kan vara så dum...... det står ju precis... men man måste vist följa anvisningarna också.... sleep.gif sleep.gif sleep.gif


Björn
Blomstertanten
CITAT (gammelnalle @ 01-06-2005, 18:58)
ha ha ha!!   NU trilla poletten ner.....

Tack Annlo och Ingemar...

tänka att man kan vara så dum......  det står ju precis...  men man måste vist följa anvisningarna också....    -_-  -_-  -_-


Björn

Ser ur som läsa instruktioner-delen fattas helt tongue.gif
Yin o Yang
smile.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon