Full version: Arctic Queen
brittmarie
Min allra första clematis som jag köpte för att den var så fin, (och billig), har nu slagit ut. Det var så roligt att komma ut på balkongen för att rädda balkonglådorna från att bli översvämmade och då få syn på ytterligare en blomma på clematisen. Nu är det två och fler knoppar finns det. Riktigt spännande att få se om den kommer att trivas på min balkong och om den kommer att klara sig över vintern, fast den är ju låååångt borta.
Zazu
jag har också köpt en!
29:- på ica kvantum.
riktigt billigt laugh.gif
brittmarie
Vilken tur vi har haft både billiga och vackra. Min var dessutom väldigt tät och fin, och växer fint,
Zazu
min var inte fullt så vacker, hade lite torra blad och inge knoppar, men den fick följa med ändå
Jill-Ulrika
CITAT (Zazu @ 10-06-2005, 22:30)
jag har också köpt en!
29:- på ica kvantum.
riktigt billigt laugh.gif

29 kronor för en klematis?! Det var riktigt billigt. Hur kommer det sig att de kan sälja Clematis så billigt, vad är haken? blink.gif
Zazu
CITAT (Jill-Ulrika @ 10-06-2005, 23:43)
CITAT (Zazu @ 10-06-2005, 22:30)
jag har också köpt en!
29:- på ica kvantum.
riktigt billigt laugh.gif

29 kronor för en klematis?! Det var riktigt billigt. Hur kommer det sig att de kan sälja Clematis så billigt, vad är haken? blink.gif

den var nedsatt från nånting, eftersom den var lite risig.

mvh zazu
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon