Full version: pelargontrappa?
Sollan
Hej
Ett tag sedan sist men jag jobbar för fullt och har ingen tid varken för odla eller trädgård...buhu..!!
Har nu kastat ut alla mina pellisar och det har blivit trångt även på altanen och trappan upp till den. Är det någon som har ett förslag på en ställning man kan bygga (enkel) så jag kan exponera mina många pelleisar.
Zazu
Här finns en bra pelargontrappa, ritning finns i pdf-format, eller om du mailar henne

mvh zazu
yenny


En sån här han jag snickrat ihop till mina blommor... har tyvärr ingen ritning.
Eva i Skåne
Av en gammal trästege som "blivit över" gjorde männen i familjen denna växtstege till mig. Inte är den vacker, men sällsynt... och fylld med växter så är den riktigt okej.
Den rymmer många pelargoner, men inte tillräckligt så i år har jag även en bänk vid sidan om.
Har ingen bild på den fyllda stegen ännu.

Idén har jag fått från en annan forummedlem.

netaave
Och vilka bra idéer ni har! Jag har också ett gäng jag ska försöka ha så var och en syns men det ska ju vara snyggt också.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon