Full version: Fantastiskt coolt!
AndreasBlomquist
Hittade denna sidan på nätet, där Darth Vader genom 20 frågor listar ut vad du tänker på.

Jag provade 5 gånger och försökte tänka på konstiga saker varje gång men "han" lyckades ändå komma fram till vad jag tänkte på...

http://sithsense.com/flash.htm
Caprice
Det tog honom 28 frågor att lista ut vad jag tänkte på...


Caprice
Ina
Jag klådde honom första gången... wink.gif
Jejja
Jag testade en gång och han gissade flera gånger, ställde 30 frågor och sedan kom det fram ett formulär där jag fick fylla i vad jag tänkte på... Jag vann över Darth Vader!!
AndreasBlomquist
Hmm, jag får försöka tänka utanför boxen helt enkelt och dra till med en massa exotiska saker istället för rädisor, morötter och sånt blaj...
Ina
Andreas! Han sa att "specific objects" inte intresserar honom... jag tror att det är där man kan "luras"... smile.gif
Fenja
Det står ett ett mellan oss nu! biggrin.gif tongue.gif
Mvh
Fenja
AndreasBlomquist
CITAT (Ina @ 17-06-2005, 00:58)
Andreas! Han sa att "specific objects" inte intresserar honom... jag tror att det är där man kan "luras"... smile.gif

Haha... Ja, tänk om man lyssnade ibland också...
Ina
Det funkar - jag lurade honom igen! Hehe... The force is with ME!
Betty
The force is with me too! Har vunnit över honom tre av tre! laugh.gif
Ina
Har också vunnit tre av tre nu! Nu ska den lille stackarn slippa mej för inatt!

May the Force be with you all! biggrin.gif
Smed
Ina, du ska inte tänka på samma sak varje gång smile.gif

Det här liknar en leksak de säljer på Teknikmagasinet väldigt mycket.
Ina
CITAT (Smed @ 17-06-2005, 09:17)
Ina, du ska inte tänka på samma sak varje gång smile.gif

Vad tror du om mej egentligen! *fnyser förorättat*




wink.gif
gammelnalle
äh han fuskar ju!!!


över 30 frågor (+ samma fråga tills han ringat in det) och han gav sig...
*Eko*
CITAT (AndreasBlomquist @ 17-06-2005, 00:32)
Hittade denna sidan på nätet, där Darth Vader genom 20 frågor listar ut vad du tänker på.

Jag provade 5 gånger och försökte tänka på konstiga saker varje gång men "han" lyckades ändå komma fram till vad jag tänkte på...

http://sithsense.com/flash.htm

Bluff- testade - tänka sig att ett dataprogram får dig att sitta där och tro att de skall veta vad du tänker och dessutom vänta så länge. Otroligt! men vi har ju alla rätt att tro på vad vi vill...en del tror på GUd..en del på Kärlek... en del på godhet... osv.
Kramar wub.gif
zaaritha
Jag kommer inte ens in på det! sad.gif
AndreasBlomquist
CITAT (Eko @ 17-06-2005, 19:06)
CITAT (AndreasBlomquist @ 17-06-2005, 00:32)
Hittade denna sidan på nätet, där Darth Vader genom 20 frågor listar ut vad du tänker på.

Jag provade 5 gånger och försökte tänka på konstiga saker varje gång men "han" lyckades ändå komma fram till vad jag tänkte på...

http://sithsense.com/flash.htm

Bluff- testade - tänka sig att ett dataprogram får dig att sitta där och tro att de skall veta vad du tänker och dessutom vänta så länge. Otroligt! men vi har ju alla rätt att tro på vad vi vill...en del tror på GUd..en del på Kärlek... en del på godhet... osv.
Kramar wub.gif

Klart att det är en bluff, det är ett dataprogram som hela tiden är sig saker. Ifall den inte kommer fram till vad det är du tänker på så ber den dig att skriva i namnet på saken, så att den kan identifiera just den sak till nästa gång någon svarar liknande som du gjort...

Spybars hemsida hade en liknande sak för något år sedan, vet inte om de fortfarande har den kvar...
Sylvia
Inte kunde den lista ut mina tankar heller, vann över honom 2 ggr genom att tänka på en blomvas och sedan på en kruka!!! Så någon odlare är han då inte!! laugh.gif tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon