Full version: Vad är detta?
lotta.a
Jag åkte förbi en trädgård härom dagen och såg ett så vackert litet träd. Det var ca. 2 meter högt, hade knotig stam och grenar som växte rakt upp med en starkt gulorange färg, det såg ut som ett fyrverkeri. Är det någon som vet vad det är? Jag tog en bild med mobilen men vet inte hur jag ska få med den i inlägget.
Hannele
Kornell?
lotta.a
Hej

Tack för tipset, det kan det kanske vara. Grenarna ser lika ut fast de gick mer åt gult. Det som var speciellt med de träden jag såg var att stammarna var grova och lite knöliga, ca. 30 cm i dia. som ett gammalt fruktträds.
L-inda
Kan du inte lägga in en bild i ditt album? För att få med den i inlägget:
Gå till det album där du har bilden och leta upp den. Högerklicka på bilden och välj "Egenskaper" i menyn som kommer upp. Kopiera "Adressen (URL)" och klistra in den i ditt inlägg. (när du skriver det nya inlägget trycker du på bild ovanför där man skriver texten och där klistrar du in adressen)

Den bilden som Hannele skickade är en bild på en Korallkornell.. det finns även gull kornell som är gul i grenarna.
lotta.a
Tack...är purfärsk i denna klubben, men jag ska försöka få in bilden
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon