Full version: Balkongprogram på TV
Snöflinga
Om någon har missat ... skall bli intressant eftersom det skall handla om "vanliga" balkonger och inte om stora lyx dito
rolleyes.gif
forget-me-not
Vad bra att du tipsade. Jag hade själv tänkt göra det. Ska bli spännande att se programmet. Hoppas det lever upp till förväntningarna. smile.gif
Jill-Ulrika
"Lilla täppan" har sett framemot det sen första "blänkaren":wub:

Tycker balkongodling får alldeles för lite plats i media rolleyes.gif
jennyp
attans, jag kom ju just hem från jobbet. Går det i repris mån tro?
Maria i Helsingborg
CITAT (jennyp @ 09-05-2006, 20:53)
attans, jag kom ju just hem från jobbet. Går det i repris mån tro?

det finns alltid web-TV smile.gif
Snöflinga
Hade kanske lite höga förväntningar ... men förstod så småningom programide'n.

Att utgå från ett hus med små balkonger och pejla in alla hyresgästers önskemål, för att därifrån skapa individuella balkonger och gård wub.gif

Skall bli intressant att följa fortsatta program rolleyes.gif
forget-me-not
CITAT (Snöflinga @ 09-05-2006, 22:29)
Skall bli intressant att följa fortsatta program rolleyes.gif

Verkligen! smile.gif
kristerh
Jag tyckte programmet var bra, fast jag inte har balkong.
krister
catlady
Tyckte nog faktiskt att det verkade lite trist... Men jag började zappa rätt tidigt och kanske missade poängen. Trodde dock att det skulle vara lite mer av en make-over show där man fick se resultatet i slutet av varje program. På detta viset lär man sig kanske mer, men det är definitivt inte lika kul att titta på.
jennyp
jag tittade på det på webb-tv nu och jag tyckte det var bra. Tror nog det kan bli spännande.
Jill-Ulrika
CITAT (catlady @ 10-05-2006, 11:31)
Tyckte nog faktiskt att det verkade lite trist... Men jag började zappa rätt tidigt och kanske missade poängen. Trodde dock att det skulle vara lite mer av en make-over show där man fick se resultatet i slutet av varje program. På detta viset lär man sig kanske mer, men det är definitivt inte lika kul att titta på.

Jag kan inte annat än att hålla med. Sen hade jag ganska stora förväntningar på programmet också.

Det är alltid lite si och så med makeover program när det gäller odling eftersom man aldrig får se slutresultatet när allt verkligen står i blom.

Sen tycker jag det verkar som om de i programmet inte själva verkar så intresserade. Utan vill mest få en balkong-makeover.

Ska ändå fortsätta att titta det kanske börjar arta sig, längre in i serien.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon