Full version: Liten, liten damm
Kana
Efter att ha läst om alla dammprojekt blev jag gripen av suget efter lite porlande vatten. Men vad göra om allt man har är en balkong? Tja, allt går om man vill, så nu har vi också en damm! Eller snarare en en balja, men komplett med fontän i alla fall! Titta in på min hemsida på dagens datum för en bild av underverket! biggrin.gif wub.gif biggrin.gif

K.
Ina
Den var jättesöt! wub.gif laugh.gif
Datamamma
Hejsan
Var har du köpt fontänen....har nämligen en likadan balja från Ikea och blev JÄTTESUGEN!!!!!!
Kana
Min pump är en såkallad mikropump från Eden. Den säljs i en blå låda där det står att det är världens minsta pump och så jämför de den med en tändsticksask i storlek. Jag köpte den på Blomsterlandet för cirka 270 kronor men jag vet att den också finns på postorder på en del av de dammfirmor som det finns länkar till i odlas länkarkiv. Jag rekommenderar det verkligen, det är så skönt att sitta ute på balkongen och lyssna på vattensorlet biggrin.gif

K.
Hannele
En vacker blå kruka har jag sett, med fontän.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon