tarzan


Jag var till planthandeln i dag, Min dotter var med, Hon fick den här blomman av en anstäld där, Någon som vet vad den heter, Den var så fin. wub.gif
Betty


Det är en höstflox, en perenn som finns i flera olika färger. De blommar nu på sensommaren.
tarzan
bilden blev lite liten, vet inte hur jag gör den större, Den står inne i en vas, Men det är en perenn
Betty
CITAT (tarzan @ 01-08-2006, 14:20)
bilden blev lite liten, vet inte hur jag gör den större,

Du kopierade bildadressen på "tumnageln" i ditt album. Om du hade vänsterklickat på den så hade den större bilden kommit upp och då skulle du ha kopierat bildadressen på den i stället. Så gjorde jag. smile.gif
tarzan
Aha !!

Tackar,, Får försöka med det nästa gång, Jag är jätte kass på datorer,
Vi funkar inte rikrigt ihop, wacko.gif
Whiskuchi
CITAT (Betty @ 01-08-2006, 14:18)
Det är en höstflox, en perenn som finns i flera olika färger. De blommar nu på sensommaren.

...och är jättegoda för rådjuren tydligen *mutter mutter* mad.gif
Mina fina nya vita flox, avbetade!!
tarzan
aj aj då !!

Äter dom bara blommorna?
När börjar dom att blomma?
Vi brukar ha rådjur under vintern å tidig vår, Men nu under sommaren har jag inte sett till nåra,

Vad tråkigt, dom var ju jätte fina
Betty
Mina höstflox har precis börjat slå ut.
Jag har sluppit rådjurens härjningar i trädgården sedan jag började spraya blommorna med Tabasco blandat med vatten.
Whiskuchi
Jag har också sprayat, men eftersom det är första året med trädgård vet jag inte riktigt exakt vad rådjuren äter.. och har inte orkat spraya allt. Nästa år är jag förberedd i alla fall tongue.gif wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon