malin72
sitter här och läser allt om trädgård som kom idag smile.gif
föll pladask när jag såg denna visnings trädgård vid höga kusten...
dit vill jag i sommar tongue.gif har någon varit där?????
vad tyckte ni??
Lady Hamilton
Jo det är ganska fint där och nu har de utökat restaurangen. Men tyvärr har han (Sture) nyligen dött så hur den fortsatta versamheten kommer att se ut är nog i dagsläget inte riktigt klart
kerstin z5-6
Jag kan rekommendera Wij trädgårdar, om det nu är osäkert med Fraxinius -tycker det är en fantastisk anläggning
wij
malin72
CITAT (Hamilton @ 08-12-2006, 07:19)
Men tyvärr har han (Sture) nyligen dött så hur den fortsatta versamheten kommer att se ut är nog i dagsläget inte riktigt klart

aj då sad.gif ja då får man vänta och se då
malin72
CITAT (kerstin z5-6 @ 08-12-2006, 08:54)
Jag kan rekommendera Wij trädgårdar, om det nu är osäkert med Fraxinius -tycker det är en fantastisk anläggning
wij

jo det ligger också på "vill åka till" listan ser att det dyker upp lite här och där i olika trådar smile.gif tack för förslaget
Margith
Nu är det nog 2-3 år sedan, men jag har varit till Villa Fraxinus.
Om din tomt är en skogstomt och du dessutom är intresserad av arkitektur, då rekommenderar jag den varmt!
Men trädgården är absolut inte någonting för den som har svårt att gå, kan jag tillägga.
Wijs trädgård står ännu på min önskelista, så någon egentlig jämförelse kan jag inte göra.
Men har du ett par hektar oländig skogsmark och funderar på att bygga en villa och anlägga en trädgård, åk till Villa Fraxinus!
malin72
CITAT (Margith @ 08-12-2006, 15:45)
Men har du ett par hektar oländig skogsmark och funderar på att bygga en villa och anlägga en trädgård, åk till Villa Fraxinus!

biggrin.gif biggrin.gif nej jag har ju inte det radhus men vill åka dit ändå för drömmen är en stor tomt senare i livet tongue.gif
kerstin z5-6
och åker du ändå dit så kan du ju komma lite högre upp med -finns mkt vackert att se här
tex Märta Eklunds trädgård i vargviken , för att inte tala om Helen i Piteås smile.gif
malin72
CITAT (kerstin z5-6 @ 08-12-2006, 17:36)
och åker du ändå dit så kan du ju komma lite högre upp med -finns mkt vackert att se här
tex Märta Eklunds trädgård i vargviken , för att inte tala om Helen i Piteås smile.gif

tongue.gif tongue.gif tongue.gif jag hade inte tänkt att missa någon av er smile.gif så det ska bli en fin semester får väl bli husvagns semester

så blygt av dig att inte säga dig själv laugh.gif laugh.gif eller var det en pik att jag kan åka till alla andra med inte förbi dig wub.gif wub.gif trodde du skulle bjuda på kaffe wub.gif
kerstin z5-6
Självklart bjuder jag på kaffe biggrin.gif skulle bara våga åka förbi mej biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
malin72
CITAT (kerstin z5-6 @ 09-12-2006, 13:42)
Självklart bjuder jag på kaffe biggrin.gif skulle bara våga åka förbi mej biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

laugh.gif laugh.gif jo jag hoppades på att få ta en sväng förbi dig med tongue.gif

som det är nu så flyttar min lillebror upp till umeå nu i januari så det måste ju gå och tråckla sig fram med bussar överallt om inte han vill köra mig laugh.gif laugh.gif för smöra in mig hos honom.... wub.gif får väl titta på vandrarhem annars för ut ska jag i sommar biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon