Österläge
Snart är det dags för Tjolöholms stora villa- och trädgårdsmässa! bravo.gif 20-22 april vid Tjolöholms slott, söder om Kungsbacka, i sin tur söder om Göteborg.

Jag tänkte åka dit, någon mer som har tänkt gå? Kanske skulle skaffa en sån där Odla-knapp att ha på mig... wink.gif

www.villa-tradgard.se
Österläge
Ingen som tänker åka dit? Hmm, undrar hur många som är inne i den här avdelningen... g.gif
Österläge
Försöker lyfta upp den här tråden lite, så fler upptäcker avdelningen... sleep.gif Jag vet ju att det är några som funderar på att åka, efter att ha lagt in samma förfrågan i Småprat om trädgård! wink.gif
Österläge
Tjoho alla odlaiter på Västkusten, var är ni? kram2.gif Nu får ni skriva här så vi ser om det är några som ska på mässan!! rtfm.gif blush.gif
Boxer
Jag ska dit smile.gif
Eva i Höga
Jag ska dit på söndagen!!
Lars-Olof Arvids
Jag är tyvärr upptagen. Bl a ska jag sälja växter på en loppmarknad i Spekeröd på lördagen.

Olle
Österläge
Hurra, några fler som ska dit! bravo.gif Jag ska förmodligen dit på lördag, beror lite på om/när jag får sällskap och när vi ska fira svärmor som fyller år i helgen...

Nu har jag iaf beställt en knapp, hoppas jag får den i tid! Tror jag skickade pengarna i påskhelgen så det är en vecka sen iaf, kanske den ligger o väntar på mig när jag kommer hem ikväll... blush.gif
aldo
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 13-04-2007, 11:43) *
Jag är tyvärr upptagen. Bl a ska jag sälja växter på en loppmarknad i Spekeröd på lördagen.

Olle



Nu igen.....vilken tid ...kl 10,00 rose.gif
Österläge
Snyft, ingen av mina kompisar vill gå på trädgårdsmässa!! -cry-.gif Och jag som har ett kort som ger "Gå 2 betala för 1", men nu har jag ingen att dela med... Någon som ska dit ensam o hellre vill ha sällskap? Så kommer du in för halva priset oxå... flirting.gif Jag kan nog gå vilken dag som helst, även fredag...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon